Gå til innhold

Liker menn å rimme damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bra du har funnet noe du trives med da :P

Bra du setter pris på menn som rimmer :)

Anonymous poster hash: a19e7...813

Skrevet

TS her.

Veldig gøy å lese at noen synes det er diggere å gi enn å få. Setter pris på slike. ;)

Samtidig er jeg helt innforstått med at noen synes det er ekkelt, og noen vil ha samme behandling tilbake. Og ja, jeg er nok ganske egoistisk her. Det er også litt av grunnen til å ta det opp. Hvor ego kan jeg "slippe unna" med å være? -satt på spissen, selvfølgelig.

Anonymous poster hash: 6c859...028

Gjør jo ingenting om egoismen ikke utarter seg i andre områder av sex'en også. Vær flink med kos tilbake på andre metoder, så gjør det jo ikke noe om du liker å få litt oppmerksomhet rundt rumpa men ikke liker å gi den tilbake. Forstår jo den greit. Ei kvinnerumpe som er velstelt er litt mer spennende å leke med en ei hårete mannerumpe kan jeg forestille meg. ^^

Skrevet

Gir og får. Ekstra turn on med en mann som er trygg nok på seg selv til å motta, endten det er en tunge eller noe annet :-)

Skrevet

Jeg ble dumpet etter en rimming misforståelse! Kleineste ever!!!!

Lå med en mann jeg hadde kjent lenge, og bestemt meg for å slippe meg ordentlig løs, så mens han slikker meg så løftet jeg meg opp i en slags liten "bro", og han trodde såklart det var hinting til at han skulle slikke meg lenger ned/bak, og bråstoppet, og la seg til å sove haha. Det var ikke før noen uker senere når ryktet hadde begynt å gå om at "xxxx (jeg) liker rimming" at jeg skjønte greia. Herreguuuuud så flaut!!!! (jeg liker forsåvidt ikke rimming, ville bare vise at jeg nøt han slikket meg, på en tydelig misforstått måte)

Anonymous poster hash: adccc...b18
  • Liker 4
Skrevet

Liker dere å sleike bæsj dere, yukk!

Anonymous poster hash: 52f66...606

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Bra du setter pris på menn som rimmer :)Anonymous poster hash: a19e7...813

Hvis han har lyst skal ikke jeg stoppe han, tunge pleier å føles godt de fleste steder på kroppen :nigo:

Endret av Raindrops
Skrevet

Nei hvorfor i all verden skulle vi like det, tror du vi er apekatter?

Anonymous poster hash: db22e...389

Bedriver apekatter rimming?

• Liker 1
Skrevet

Finnes det virkelig menn som ikke liker å slikke? Hva faen feiler det dem? :klo:

De er helt normale.

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring, avsporinger samt svar til dette

Nikee, mod.

Skrevet

Typen min liker det, jeg derimot er så redd for å fise han i ansiktet at jeg ikke klarer å slappe av..

Skrevet

Æsj

Anonymous poster hash: 69745...335
Skrevet

Æsj

Anonymous poster hash: 69745...335

:babysmokk:

Anonymous poster hash: 73070...438

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...