AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #1 Skrevet 22. august 2015 Jeg har hatt en sexpartner over lang tid som er veldig glad i analsex og rimmer meg med glede. Etterhvert har jeg blitt veldig glad i dette selv, og et sexliv uten hadde føltes litt fattig. Nå skal jeg ut på nye jaktmarker, og ønsker selvfølgelig også å motta dette (med entusiasme) fra andre partnere. Jeg like m.a.o ikke å ha noe med mannens anal å gjøre. Jeg kan vel gjerne fingre ham om settingen er riktig, men å bruke tunge på han blir litt too much. Med min tidligere partner var dette helt ok, men jeg vet ikke hva jeg kan forvente. Er rimming noe de fleste menn vil at skal gå begge veier, er dere fornøyd bare med å slippe til på dama, eller er dette frastøtende i sin helhet? Anonymous poster hash: 6c859...028 1
Gjest lipgloss Skrevet 22. august 2015 #2 Skrevet 22. august 2015 fårstår jeg deg rett så vil du bli slikket i rumpehullet men ønsker ikke å slikke rumpehull selv,syns dette er litt egoistisk jeg,selv liker jeg og bli slikket og slikker selvfølgelig selv også.
Orgazmo Skrevet 22. august 2015 #3 Skrevet 22. august 2015 Rimmer gjerne, men gir meg nada andre veien. 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #4 Skrevet 22. august 2015 Nei hvorfor i all verden skulle vi like det, tror du vi er apekatter? Anonymous poster hash: db22e...389 5
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #5 Skrevet 22. august 2015 Elsker det, og er ikke så veldig keen på å få det tilbake. Du hadde vært midt i blinken Anonymous poster hash: a19e7...813 1
Gjest Hummels Skrevet 22. august 2015 #6 Skrevet 22. august 2015 Ja det liker jeg, men jeg forventer litt tilbake også.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #7 Skrevet 22. august 2015 TS her. Veldig gøy å lese at noen synes det er diggere å gi enn å få. Setter pris på slike. Samtidig er jeg helt innforstått med at noen synes det er ekkelt, og noen vil ha samme behandling tilbake. Og ja, jeg er nok ganske egoistisk her. Det er også litt av grunnen til å ta det opp. Hvor ego kan jeg "slippe unna" med å være? -satt på spissen, selvfølgelig. Anonymous poster hash: 6c859...028
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #8 Skrevet 22. august 2015 TS her. Veldig gøy å lese at noen synes det er diggere å gi enn å få. Setter pris på slike. Samtidig er jeg helt innforstått med at noen synes det er ekkelt, og noen vil ha samme behandling tilbake. Og ja, jeg er nok ganske egoistisk her. Det er også litt av grunnen til å ta det opp. Hvor ego kan jeg "slippe unna" med å være? -satt på spissen, selvfølgelig.Anonymous poster hash: 6c859...028 Vel, det er nok av egoistiske menn der ute, f.eks har du de som ikke liker å slikke, men som absolutt skal bli sugd selv. Så med menn kan man være ganske egoistisk synes jeg. Anonymous poster hash: a5540...c7c 3
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #10 Skrevet 22. august 2015 Nei hvorfor i all verden skulle vi like det, tror du vi er apekatter? Anonymous poster hash: db22e...389 Ser ut som du må endre vi til jeg. Se på andre svar her. Anonymous poster hash: 310df...9dd 3
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #11 Skrevet 22. august 2015 TS her. Veldig gøy å lese at noen synes det er diggere å gi enn å få. Setter pris på slike. Samtidig er jeg helt innforstått med at noen synes det er ekkelt, og noen vil ha samme behandling tilbake. Og ja, jeg er nok ganske egoistisk her. Det er også litt av grunnen til å ta det opp. Hvor ego kan jeg "slippe unna" med å være? -satt på spissen, selvfølgelig.Anonymous poster hash: 6c859...028 Så ego som du vil Er bare deilig med en jente som vil ha mye i senga Anonymous poster hash: a19e7...813
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #12 Skrevet 22. august 2015 ja jeg gjør det med kona vær dag, hun elsker jeg gjør det. hun krever det. I går lå jeg og så film på sofaen da hun kom og satte seg på ansiktet mitt. hun satt der 3 timer. mmmmmm Anonymous poster hash: 9c2dd...fb5
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #13 Skrevet 22. august 2015 ja jeg gjør det med kona vær dag, hun elsker jeg gjør det. hun krever det. I går lå jeg og så film på sofaen da hun kom og satte seg på ansiktet mitt. hun satt der 3 timer. mmmmmm Anonymous poster hash: 9c2dd...fb5 dessuten er det mannen sitt ansva og gjøre alt hun vil. Anonymous poster hash: 9c2dd...fb5
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #14 Skrevet 22. august 2015 Anonymous poster hash: 05265...d12 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #15 Skrevet 22. august 2015 jeg elsker og ikke bare rime henne men jeg vasker henne med tunga som hun sier jeg må gjøre. helt grit jeg gjør alt hun vil Anonymous poster hash: 9c2dd...fb5
Gjest Hummels Skrevet 22. august 2015 #16 Skrevet 22. august 2015 Vel, det er nok av egoistiske menn der ute, f.eks har du de som ikke liker å slikke, men som absolutt skal bli sugd selv. Så med menn kan man være ganske egoistisk synes jeg. Anonymous poster hash: a5540...c7c Finnes det virkelig menn som ikke liker å slikke? Hva faen feiler det dem?
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #17 Skrevet 22. august 2015 TS her. Er dette mer utbredt enn jeg trodde kanskje? For min del er det litt tabu, og ikke noe jeg feks. forteller venninner om. Analsex kan vi diskutere, men jeg er sikker på at de hadde huffet seg om jeg tok opp rimming. Det tok ganske lang tid å overtale meg ihvertfall. Jeg så litt svart på situasjonen og har egentlig tenkt at menn som anser rimming som en turn on å gi ikke akkurat vokser på trær. Ble litt positivt overrasket. Anonymous poster hash: 6c859...028
Gjest Raindrops Skrevet 22. august 2015 #18 Skrevet 22. august 2015 Etter min erfaring er det vanligere at de er mest komfortable med å gi selv, og at det motsatte egentlig er ganske uinteressant. Men jeg kan ikke akkurat si jeg har hatt mange nok menn der nede til å lage et kakediagram. Ser ikke helt problemet i at du liker å få men ikke å gi, så lenge det ikke er et problem for en eventuell partner. Det er mye jeg liker i senga som jeg ikke er komfortabel med å utføre på andre, og motsatt, slik er det for ganske mange vil jeg tro. 4
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #19 Skrevet 22. august 2015 Etter min erfaring er det vanligere at de er mest komfortable med å gi selv, og at det motsatte egentlig er ganske uinteressant. Men jeg kan ikke akkurat si jeg har hatt mange nok menn der nede til å lage et kakediagram. Ser ikke helt problemet i at du liker å få men ikke å gi, så lenge det ikke er et problem for en eventuell partner. Det er mye jeg liker i senga som jeg ikke er komfortabel med å utføre på andre, og motsatt, slik er det for ganske mange vil jeg tro. en man skal gi gi gi min kone er alt og den dagen jeg ikke gjør alt hun ønsker er jeg ikke en man lengre. hun vil heller ikke gjøre en manns jobb sier hun. en man skal tjene en kvinne som hun ønsker i sengen og til alle andre tider. vist jeg sa nei til og rime henne ville aldri skjed jeg slikker henne ren etter hun har vært på toalettet jeg gjør alt hun sier fordi jeg er født til og tjene henne livet ut. Anonymous poster hash: 9c2dd...fb5
Gjest Raindrops Skrevet 22. august 2015 #20 Skrevet 22. august 2015 en man skal gi gi gi min kone er alt og den dagen jeg ikke gjør alt hun ønsker er jeg ikke en man lengre. hun vil heller ikke gjøre en manns jobb sier hun. en man skal tjene en kvinne som hun ønsker i sengen og til alle andre tider. vist jeg sa nei til og rime henne ville aldri skjed jeg slikker henne ren etter hun har vært på toalettet jeg gjør alt hun sier fordi jeg er født til og tjene henne livet ut. Anonymous poster hash: 9c2dd...fb5 Bra du har funnet noe du trives med da 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå