AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #1 Skrevet 22. august 2015 Noen av dere som sykler med hund ( springer ), og som kan anbefale ei god sele? Vil Hurrta Y-sele f.eks være ei god sykkelsele? Hunden er 30kg, hvis det har noen betydning. Takk! Anonymous poster hash: d83cb...304
Frk.K Skrevet 23. august 2015 #2 Skrevet 23. august 2015 MR sin har jeg hørt veldig mange positive erfaringer om. Men om du i senere tid vil bruke hunden til trekk å trene opp til det, ville jeg heller gått for seleverkstedet sin nomesele, slik at de lager etter mål.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #3 Skrevet 23. august 2015 Jeg får ikke til å lære hunden min å løpe ved siden sykkelen jeg..,har y sele og springer men han flyr alle veier og velter meg og stresser... Anonymous poster hash: b80b2...9c6
Frk.K Skrevet 23. august 2015 #4 Skrevet 23. august 2015 Jeg får ikke til å lære hunden min å løpe ved siden sykkelen jeg..,har y sele og springer men han flyr alle veier og velter meg og stresser...Anonymous poster hash: b80b2...9c6 Lurt å begynne treningen i det små å belønne når han holder seg på plass også øke etterhvert
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #5 Skrevet 23. august 2015 Jeg får ikke til å lære hunden min å løpe ved siden sykkelen jeg..,har y sele og springer men han flyr alle veier og velter meg og stresser...Anonymous poster hash: b80b2...9c6 Jeg begynte først med å gå, mens hunden var festet til springeren. Bruker også halsbånd og kobbel i tillegg, for litt mere kontroll. Husk å luft hunden før og under sykkelturen. Er en stor fordel om hunden er litt sliten før du begynner treninga. Baby steps, belønn og ros masse MR sin har jeg hørt veldig mange positive erfaringer om. Men om du i senere tid vil bruke hunden til trekk å trene opp til det, ville jeg heller gått for seleverkstedet sin nomesele, slik at de lager etter mål. Takk! Anonymous poster hash: d83cb...304
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå