Gjest Lille Solstråle Skrevet 14. september 2004 #1 Skrevet 14. september 2004 Er det bare jeg som blir litt :o av den reklamen som går på tv for tiden? Satt og så på tv med foreldrene mine i beste sendetid, og syns den reklamen var en smule for drøy. Kliss nakne jenter (bortsett fra en liten g-streng) som kliner rompa opp i kameraet, stripdanser heftig og kliner med hverandre. Finnes det ikke restriksjoner for sånne reklamer? Tenker på barna også, ikke bare min egen sarte sjel...
lille mor Skrevet 14. september 2004 #2 Skrevet 14. september 2004 Enig, har reagert litt på den jeg og. Elskling derimot synes den er meget fin. Men den er som mesteparten av reklame er, smakløs.
Maetzii Skrevet 15. september 2004 #3 Skrevet 15. september 2004 Må si jeg tenkte da jeg så den reklamen: "Det må være ELENDIG musikk de skal selge, når de må sørge for at alt seeren husker av reklamen var masse halvnakne bimboer.."
Gjest Phair Skrevet 15. september 2004 #4 Skrevet 15. september 2004 Jeg reagerte også kraftig på denne. Det blir for mye av det gode. Dessuten har jeg nå enda en ting å sensurere for jentungen på 8år.
Windy Skrevet 15. september 2004 #6 Skrevet 15. september 2004 Til og med min kjære ble litt :o I forhold til hva reklamen skal selge så er det jo helt bak mål..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå