AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #1 Skrevet 22. august 2015 Må bare blåse ut litt! Vi var vel ikke sammen sånn sett, men nå etter tre veldig fine måneder slapp han "bomben" om at han manglet gnisten han ønsker å ha. Jeg kan ikke annet enn å akseptere det, men ble iskald når han sa han gjerne ville være venn med meg fordi han har blitt så glad i meg. Jeg trenger ikke en tidligere date som venn, og slettet han fra alle sosiale medier.. Jeg tror ikke jeg har gjort noe spesielt feil, det funket sikkert bare ikke for han. Men jeg merker det er litt sårt når jeg endelig har turt å "åpne opp" og slappe av med litt sommerfugler i magen.. Det kom ikke som en overraskelse- har egentlig merket det komme en stund.. Jeg kommer meg alltids videre, men merker jeg trenger litt oppmuntrende ord nå :-( Anonymous poster hash: 8fbb6...c81
Sannerlig Skrevet 22. august 2015 #2 Skrevet 22. august 2015 (endret) Jeg skal tenke på deg vennen. Håper du får det bra igjen. Kjærligheten er kort sies det, men sorgen lang. Uansett er det også sagt at den neste kjærligheten er alltid den største. Den finner du nok snart igjen, for du virker så god:) Klem Sanne Endret 22. august 2015 av Sannerlig 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #3 Skrevet 22. august 2015 Jeg skal tenke på deg vennen. Håper du får det bra igjen. Kjærligheten er kort sies det, men sorgen lang. Uansett er det også sagt at den neste kjærligheten er alltid den største. Den finner du nok snart igjen, for du virker så god:) Klem Sanne Åh, tusen takk sanne. Jeg må bare få opp humøret, tørre å si det til flere av mine nærmeste venninner (bestevenninnen min tok imot med åpne armer i går), og klare å se alt det positive jeg har i livet mitt. Fått meg ny flott leilighet, har gode venner og er ikke så gammel at jeg har dårlig tid han var nok ikke noe å samle på uansett, samme hvor fint jeg følte vi hadde det sammen.. Må bare forberede hodet på at jeg er "helsingel" igjen nå :-)Anonymous poster hash: 8fbb6...c81 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #4 Skrevet 22. august 2015 Klem til deg! Man må prøve og feile og til slutt så går det riktig! Heldigvis, men uheldigvis så er det ikke sånn at alle kan være perfekt match med alle, det gjør vondt når man håper på det, men er jo bra for hvis ikke hadde jo ikke forhold og kjærligheten vært så spesiell om du skjønner. Ja ikke rart at man får trust issues når man opplever å bli såret hver gang man åpner seg, men jeg tror det er litt av det å leve faktisk. Prøv å ikke less noe på deg selv men aksepter det som at da var dere rett og slett ikke den riktige matchen. Ingen kan bestemme eller vite om noen liker jordbæris bedre enn vanilje, og prøver man å lage en deilig vaniljeis og den ikke faller i smak så har man ihvertfall prøvd, så får personen skaffe seg jordbæris selv så kommer det noen andre senere som vil elske vaniljeisen du har Anonymous poster hash: a78a4...5da 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #5 Skrevet 22. august 2015 Klem til deg! Man må prøve og feile og til slutt så går det riktig! Heldigvis, men uheldigvis så er det ikke sånn at alle kan være perfekt match med alle, det gjør vondt når man håper på det, men er jo bra for hvis ikke hadde jo ikke forhold og kjærligheten vært så spesiell om du skjønner. Ja ikke rart at man får trust issues når man opplever å bli såret hver gang man åpner seg, men jeg tror det er litt av det å leve faktisk. Prøv å ikke less noe på deg selv men aksepter det som at da var dere rett og slett ikke den riktige matchen. Ingen kan bestemme eller vite om noen liker jordbæris bedre enn vanilje, og prøver man å lage en deilig vaniljeis og den ikke faller i smak så har man ihvertfall prøvd, så får personen skaffe seg jordbæris selv så kommer det noen andre senere som vil elske vaniljeisen du har Anonymous poster hash: a78a4...5da Tusen takk 🌹. Det hjelper med gode ord fra dere, selv om jeg ikke kjenner dere 😗 bare å face det og innrømme at jeg ble forelsket og nå har blitt dumpet - det er heldigvis flere muligheter og fisker i verden :-)Anonymous poster hash: 8fbb6...c81
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #6 Skrevet 24. august 2015 Ts igjen. Har sååååå lyst å sende en melding eller noe- men skal ikke!! Det er ikke noe å samle på, og jeg får bare bite tennene sammen og komme meg videre! Skjønner ikke hvordan han klarte å være så falsk- tror noe skjedde på den sydenturen, men det får jeg vel aldri vite (ikke bryr jeg meg heller egentlig!). Det her er vel like greit skjer- men kjenner det er frustrerende 😂. Anonymous poster hash: 8fbb6...c81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå