AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #1 Skrevet 22. august 2015 Nå er jeg kommet til et punkt hvor jeg må finne ut eksakt hva han jeg har noe på gang med egentlig vil. Jeg vil også vite hvilket forhold vi har. Per nå så er vi vel egentlig friends with benefits, selv om vi ikke har snakket noe om det. For vi er venner og vi har sex. Og ja, det er gjerne noe mer enn det også, men det er akkurat det jeg føler at jeg må få svar på nå snart. Vi har hatt noe på gang i tre måneder ca, og vi ventet en stund med sex. Jeg har alltid vært skeptisk til sex tidlig i datingfasen, nettopp fordi noen plutselig ikke er klare for forhold, men sex vil de ha! Jeg har tidligere snakket med han om dette, og han vet jeg ikke bare er ute etter sex. Han har også sagt at jeg må gi beskjed om jeg ikke vil ha sex, men samtidig så er det jo litt vanskelig å la vær når man først er kåt.... Men når vi er sammen så er det liksom full pakke. Det virker ikke som han bare er ute etter sex. Og jeg tror/håper det heller ikke. Vi finner på forskjellige ting sammen, vi sitter tett når vi ser film, holder hender, og litt uskyldig berøring. Han sørger for at jeg alltid har det bra og han varter meg opp. Jeg er redd for svaret jeg vil få, men samtidig kan jeg ikke gå med denne usikre følelsen lengre. Hvor lenge skal jeg gå slik? For dersom han ikke er intr i noe mer, så er det jo egentlig ikke vits at jeg bruker tid på han (jeg er ute etter et seriøst forhold). Og ikke vet jeg hvordan jeg skal ta det opp med han heller. Jeg angrer på at jeg ikke tok det opp før jeg begynte å få følelser for han, for da hadde det vært myyyye enklere! Jeg kan jo nevne at det er stort sett han som tar intiativ, da jeg har trekt meg litt tilbake for å finne ut om han er interessert. Dersom vi ikke er sammen på en stund så får jeg meldinger eller han ringer for å høre hvordan det går ol. Det er jo veldig hyggelig og der og da så får jeg følelsen av at han er interessert. Men så vet jeg ikke helt fordi jeg har sett at han er på tinder fremdeles (ja, jeg er det også, men jeg prater ikke med noen. Men jeg har sett at han har skiftet både bilder og tekst). Hva tror dere? Har noen vært i en lignende situasjon? Hvordan skal jeg få svar av han? Anonymous poster hash: bdb42...880
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #2 Skrevet 22. august 2015 Høres litt ut som en jeg datet.. så fort jeg prøvde meg med "hva slags forhold har vi? går det noen vei eller er det kun sex?" så avsluttet han det. Anonymous poster hash: 7ebbe...37f 1
Forglemmegei Skrevet 22. august 2015 #3 Skrevet 22. august 2015 Du må nok bare spørre ham rett ut. "Hva skjer mellom oss egentlig? Er vi sammen?" Eller noe lignende. Lykke til! 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå