AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #1 Skrevet 22. august 2015 Jeg lurer på hvor fort det er normalt å ha sex når en dater? Er det normalt I dagens samfunn å vente til en blir sammen? Mvh jente.Anonymous poster hash: c6067...300
Okapi Skrevet 22. august 2015 #2 Skrevet 22. august 2015 Alt er normalt og alt er lov. Gjør det du har lyst til. 2
Mona7283 Skrevet 22. august 2015 #3 Skrevet 22. august 2015 Var på date med en jeg likte kjempegodt. På andre daten så vi film, og jeg vet at han ble sur/såret over at jeg dro hjem. Er dette normalt? Hva ville du tenkt om du var forelsket I ei jente som har foreslått film hjemme til deg åsså drar hun?
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #5 Skrevet 22. august 2015 Alt fra 0 til 30 dager. Anonymous poster hash: 88c08...b7b
Gjest FruKG Skrevet 22. august 2015 #6 Skrevet 22. august 2015 Når jeg datet så ble det som oftest på første daten om det andre passet. Jeg synes det er viktig å finne en som man passer seksuelt med, og da er det bedre å prøvde det så tidlig som mulig enn å bli kjempeskuffet senere. 4
Timza Skrevet 22. august 2015 #7 Skrevet 22. august 2015 Spørs helt på kjemien. Man har sex når man har lyst til det og det føles naturlig. 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #9 Skrevet 22. august 2015 Var på date med en jeg likte kjempegodt. På andre daten så vi film, og jeg vet at han ble sur/såret over at jeg dro hjem. Er dette normalt? Hva ville du tenkt om du var forelsket I ei jente som har foreslått film hjemme til deg åsså drar hun? Jeg unngår å foreslå film hvis jeg ikke er klar for sex, for film = sex , med mindre det er på kino på dagtid. Skjønner at han hadde forhåpninger om sex da, men det er jo dårlig gjort av han å bli sur! Hvis du ikke er klar for sex så finn på aktiviteter dere kan gjøre utendørs og ikke hjemme hos dere Det varierer litt hvor raskt jeg har sex, om jeg dater en fyr med cafe-dates og turer i parken så venter jeg gjerne en måned eller to, men det har såklart hendt at det har skjedd på andre "daten" om vi foreksempel møtes på byen og er fulle sammen og det føles riktig der og da! Det viktigste er at du tar den tiden DU trenger, og ikke tenker så mye over på hva HAN vil syntes om det, uavhengig om du har sex med han fort (vanlig) eller venter en stund (også vanlig) Anonymous poster hash: f363a...c71 1
Mona7283 Skrevet 22. august 2015 #10 Skrevet 22. august 2015 Huff. Enn at jeg ikke viste det da... så de fleste ville trodd at film betyr sex? Han foreslo først kino, åsså sa jeg at vi kunne heller dra hjem til han:s
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #11 Skrevet 22. august 2015 Jeg lurer på hvor fort det er normalt å ha sex når en dater? Er det normalt I dagens samfunn å vente til en blir sammen? Mvh jente.Anonymous poster hash: c6067...300 Jeg tenker at man gjør det når man føler seg klar. Jeg gjorde det sist gang på første date fordi det passet seg sånn. Syns det var veldig greit egentlig så slipper man å lure noe mer på hvordan det blir. Anonymous poster hash: 56d2d...7a7
Timza Skrevet 22. august 2015 #12 Skrevet 22. august 2015 Huff. Enn at jeg ikke viste det da... så de fleste ville trodd at film betyr sex? Han foreslo først kino, åsså sa jeg at vi kunne heller dra hjem til han:s Hah! Ikke nødvendigvis, men når jenta styrer daten fra en harmløs filmdate på kino til å ville ta den hjemme så er det nok ikke uvanlig at de fleste kanskje får forhåpninger. 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #13 Skrevet 22. august 2015 Har sex noen ganger på 1.date og noen ganger 3. Hadde ikke vurdert forhold engang med noen jeg ikke hadde hatt sex med, funker man ikke så gjør man det jo slutt uansett, så like greit å finne ut før man er offisielt sammen. Ellers angående film: Jeg velger alltid filmdate hjemme, kun en som har endt med sex. Film er ikke lik sex i min verden, da får heller fyrene bli skuffa. Så gjør akkurat det du føler for! Anonymous poster hash: d975c...6df
guttemann Skrevet 22. august 2015 #14 Skrevet 22. august 2015 Jeg synes filmdate gjør seg godt på andre date. Første møte er gjerne over en kaffe eller noen øl, og hvis man har blitt sittende noen timer å prate første daten, er det greit å slippe å skulle snakke masse neste date, og heller slappe av med en film. Forventer ikke sex av den grunn, men synes det er kjipt hvis det ikke blir litt kyssing i det minste. Enkelte damer vil jo ikke kysse før de er der at de vil ha sex også, noe jeg alltid har synes er litt merkelig.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #15 Skrevet 22. august 2015 Jeg synes filmdate gjør seg godt på andre date. Første møte er gjerne over en kaffe eller noen øl, og hvis man har blitt sittende noen timer å prate første daten, er det greit å slippe å skulle snakke masse neste date, og heller slappe av med en film. Forventer ikke sex av den grunn, men synes det er kjipt hvis det ikke blir litt kyssing i det minste. Enkelte damer vil jo ikke kysse før de er der at de vil ha sex også, noe jeg alltid har synes er litt merkelig. Blir det kyssing med en mann jeg er tiltrukket av så er det innmari vanskelig å stoppe etter bare kyssingen da Anonymous poster hash: d975c...6df 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #16 Skrevet 22. august 2015 Ikke før vi er i ett forhold Anonymous poster hash: 8456a...9b4 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #17 Skrevet 22. august 2015 Vi holder vel på i ca 15 min Anonymous poster hash: 3a424...993 1
guttemann Skrevet 22. august 2015 #18 Skrevet 22. august 2015 (endret) Blir det kyssing med en mann jeg er tiltrukket av så er det innmari vanskelig å stoppe etter bare kyssingen da Anonymous poster hash: d975c...6df Haha, jeg har faktisk fått oppgitt samme grunn fra en jente som unnskyldte seg hvis hun hadde virket avvisende, men hun ville ikke ha sex så tidlig og var redd det ene skulle lede til det andre. Men hvorfor man skal la være å gjøre noe når begge har lyst, det skjønner jeg ikke helt. Ingen menn under 30 i dag som dømmer noen som har sex med dem på 2.daten. Endret 22. august 2015 av guttemann 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #19 Skrevet 22. august 2015 Hvis man ikke har sex før man er i forhold kan man fort ende opp i både to og tre. Anonymous poster hash: cdac4...d1c
Jordbærogfløte Skrevet 22. august 2015 #20 Skrevet 22. august 2015 Jeg har hatt to kjærester og vi hoppet ut i det så fort vi var alene sammen.. Ca etter 2-3 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå