Gå til innhold

Beckham gir fireåring is😱

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ???? Klart barn skal få is.

Anonymous poster hash: 6f413...b35
  • Liker 6
Skrevet

Selv om han har vært aktiv i debatten om diabetes må det være lov å gi barna sukker en gang i blant. 

Anonymous poster hash: c9b8d...9de
  • Liker 2
Skrevet

Nei ærlig talt, det blir litt hysterisk! En is ved en sjelden anledning tar ingen skade av!

T,o.m moren min som har diabetes under seg en iskrem av og til, men hun spiser jo hovedsakelig sunt hver dag og det er jo hverdagene som teller.. Ikke den ene isen i kvartalet..

Anonymous poster hash: 562c6...0f6

Skrevet

Unødvendig å skrive om et barn som spiser en iskrem.

Så lenge en har en sunn og velbalandsert diett, vil ikke en iskrem i ny og ne ha noe å si.

De fleste vet da det.

Skrevet

Is er noe av det sunneste du kan ete mellom måltidene.

Skrevet

Jogurtis er godt.

Skrevet

Amerikanere...

Om du leser i kommentarfeltet på videoer av kakeoppskrifter og lignende snacks, er det alltid en flokk amerikanere som roper "DIABETES!" og kjefter på de som skriver at det så sinnsykt godt ut og at dette de bare prøve.

Det er med andre ord ikke bare i kommentarfeltet på KG det finnes dømmende mennesker ;)

Skrevet (endret)

.

Endret av Ravna
Skrevet

Typisk sunnhetsfriker å lage styr over noe sånt

Anonymous poster hash: 0e16c...c81
Skrevet

Artig at noen kritiserer noen i familien Beckham for å spise for mye for en gangs skyld.

Men det er uansett helt tullete å henge seg opp i at noen gir is til barnet sitt. 

• Liker 1
Skrevet

Se og hør. What else.

Anonymous poster hash: 4f9a8...209
  • Liker 1
Skrevet

Jeg syntes barn bør få is av og til om sommeren, det burde faktisk være påbudt

Gjest Belle âme
Skrevet

Oj 😝

Eg fekk smake is som 1.åring, hadde dei folka sett meg hadde eg blitt tatt av barnehjemmet.

Skrevet

Ikke burde hun spise is, ikke burde pappaen legge manikyr på henne, og ikke burde hun få lov til å bruke smukken hvis hun lever noe som er vanskelig for henne...

Lenge leve sladre-journalismen og internett-anonyme kritikere  :rolleyes: 

Skrevet

Så utrolig patetiske og smålige folk kan være. Og da sikter jeg ikke til Beckhams...

Skrevet

Min på 1 år får is. Skal vi voksne sitte å spise is, men ikke barna?

Anonymous poster hash: 6fc84...0bf

Gjest imperio
Skrevet

Hva er vitsen med å bry seg? Om han ga datteren frukt, så hadde det vært helt katastrofe. Om barnet fikk lavkarbo så hadde det vært katastrofe, får barnet kjøtt så er det katastrofe, om barnet får grønnsaker så er det katastrofe. Får barnet McDonalds så er det katastrofe. 

Når skal folk forstå at ALT blir kritisert når det kommer til kjendiser. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...