Gjest Anonymous Skrevet 8. juli 2002 #1 Skrevet 8. juli 2002 jeg tror jeg har et lite problem som jeg før trodde kunkom når jeg var stresset eller sliten men det viser seg å komme hyppigere... enkelte ganger når jeg enten sitter stille osv så dunker det ekstra hardt i brystet,høyere enn hjertet og det dunker akkurat slik som om jeg skulle ha løpt i strekk i ti minutter! sånn toppuls!!!men jeg kan jo sitte helt astille og vanlig og det kommer av seg selv! det dunker hardt og kjennes ut som om jeg skulle hatt hjertet i halsen! synes dette er litt ekkelt men alle sier det sikkert ikke er noe ille! er det noen som har hatt det slik eller kan tenke seg grunnen til det?
Gjest mango Skrevet 8. juli 2002 #2 Skrevet 8. juli 2002 hei du! var på en fest en gang hvor en pluteselig kjente hjertet dunke veldig raskt, og hardt, og dette hadde han visst ofte.Da fikk han hvertfall råd om å rett seg opp litt sånn at hjertet fikk plass! så han gikk ut, stod lenge og pustet rolig, og rettet seg opp (siden dette var noe som kom da han som regel satt) vett ikke om dette er noe av det du er i nærheten av men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå