Cand alt Skrevet 14. september 2004 #1 Del Skrevet 14. september 2004 Har vært inne å tittet. Jaggu er det mange som har lagt inn annonser. Vet dere alle om denne kontaktdatabasen? Ta en titt innom da single menneske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Icy Skrevet 14. september 2004 #2 Del Skrevet 14. september 2004 er ikke slikt ulovlig eller er jeg helt lost? var innom www.nettkontakt.no eskorte / massasje som blir beskrevet der er vel prostitusjon? Og slikt er såvidt jeg kjenner til ulovlig? Rart det er på en slik norsk side da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anders26år Skrevet 14. september 2004 #3 Del Skrevet 14. september 2004 Jeg bruker bare KG jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 14. september 2004 #4 Del Skrevet 14. september 2004 Tror nok det var Kvinneguidens nettkontakt det opprinnelig var snakk om, Icy .. Her finner du den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anders26år Skrevet 15. september 2004 #5 Del Skrevet 15. september 2004 Tror nok det var Kvinneguidens nettkontakt det opprinnelig var snakk om, Icy .. Her finner du den! Oi ! Føler meg litt dum nå , hehe . Takk ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anders26år Skrevet 15. september 2004 #6 Del Skrevet 15. september 2004 Jeg la inn en liten annonse der samtidig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyibyen Skrevet 15. september 2004 #7 Del Skrevet 15. september 2004 Men jeg synes det er litt tungvint med den aldersfordelinga. Når man selv f.eks. er snart 30 og vil ha en mann på samme alder, sa må man se på kategori 26-30 OG 31-40 og klikke seg igjennom mange frosker før man endelig finner prinsen som er aldersmessig riktig! :oops: eh... kanskje jeg er litt overdrevent opptatt av å finne en mann som er like gammel som meg selv, pluss minus ett (max to) år.... Men når man ser etter folk på nettet vet man jo absolutt ingen ting om dem, derfor er alder noe konkret, en fast knagg å henge folk opp på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anders26år Skrevet 15. september 2004 #8 Del Skrevet 15. september 2004 Men jeg synes det er litt tungvint med den aldersfordelinga. Når man selv f.eks. er snart 30 og vil ha en mann på samme alder, sa må man se på kategori 26-30 OG 31-40 og klikke seg igjennom mange frosker før man endelig finner prinsen som er aldersmessig riktig! :oops: eh... kanskje jeg er litt overdrevent opptatt av å finne en mann som er like gammel som meg selv, pluss minus ett (max to) år.... Men når man ser etter folk på nettet vet man jo absolutt ingen ting om dem, derfor er alder noe konkret, en fast knagg å henge folk opp på! Samme problem , damer 30++++ er knall også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyibyen Skrevet 15. september 2004 #9 Del Skrevet 15. september 2004 Men det er en ting jeg lurer litt på: Hvorfor ser vi ikke noe til de fjonge russiske damene her inne på forumet?? Bare på kontaktannonsesiden? :klø: Kanskje vi skulle starte en ny tråd, på engelsk, som de kan være med på? (i tilfelle de føler seg utenfor...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anders26år Skrevet 15. september 2004 #10 Del Skrevet 15. september 2004 Tviler på at de liker å chatte her inne . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cand alt Skrevet 16. september 2004 Forfatter #11 Del Skrevet 16. september 2004 Synes det er alt for få som har lagt inn bilde. :veldigsur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anders26år Skrevet 16. september 2004 #12 Del Skrevet 16. september 2004 Synes det er alt for få som har lagt inn bilde. :veldigsur: Ser ikke bilde av deg heller Anders Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå