Gå til innhold

Charmed: hva skjedde med Prue?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at hun er død, men hva skjedde nøyaktig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De ble avslørt som hekser, det ble masse oppstyr, Prue ble skutt. Jeg mener å huske de gjorde en avtale med Kilden for å omgjøre det som skjedde, men selv om hemmeligheten deres ble bevart, ble Prue likevel drept.

Det er nå slik jeg husker det, lenge siden jeg har sett den episoden.

Skrevet

Dette har jeg også lurt på en stund. Men en ting til, hvordan kom den siste søsteren inn i bildet da? Har ikke hun annnen mor OG far? Jeg skjønner jo at de må være 3 pga "the power of three" men hvordan ble hun skrevet inn i serien?

Skrevet

hun nye har samme mor men en lysvokter til far

Skrevet
Dette har jeg også lurt på en stund. Men en ting til, hvordan kom den siste søsteren inn i bildet da? Har ikke hun annnen mor OG far? Jeg skjønner jo at de må være 3 pga "the power of three" men hvordan ble hun skrevet inn i serien?

Moren ble forelsket i Sam, som var Lysvokteren hennes. Faren til de andre tre hadde stukket av, og Sam og moren ble kjærester.

I en episode, før vi ble kjent med Paige, var vi tilbake ved en innsjø, der moren ble drept av en vanndemon. Vi får se at det er Sam sin skyld, fordi han gjør slik at moren mister konsentrasjonen, så i stedetfor å utrydde demonen blir hun drept av den. Etter det blir Sam en vanlig mann og alkoholiker...

Paige ble født av disse to, men de torde ikke si noe til de eldre, så de la jenta på en trapp, og derfor vokste hun opp på barnehjem til de hun har ansett som foreldre adopterte henne...

Skrevet

Tusen takk valnøtt. Da er jeg med. Synes ikke jeg dro kjensel på foreldrene til Paige da hun dro tilbake i tid nemlig, og lurte på hvordan det kunne ha seg at hun var søsteren deres. :-)

Skrevet
...

Paige ble født av disse to, men de torde ikke si noe til de eldre, så de la jenta på en trapp, og derfor vokste hun opp på barnehjem til de hun har ansett som foreldre adopterte henne...

Hun ble ikke lagt på en trapp, hun ble levert av begge foreldrene til ei nonne ved i en kirke.

Skrevet
Tusen takk valnøtt. Da er jeg med. Synes ikke jeg dro kjensel på foreldrene til Paige da hun dro tilbake i tid nemlig, og lurte på hvordan det kunne ha seg at hun var søsteren deres.  :-)

Det var adoptivforeldrene hennes.

Skrevet

Det skjønte jeg nå. Var ikke meningen å kuppe tråden da... :oops:

Skrevet
Det skjønte jeg nå. Var ikke meningen å kuppe tråden da...  :oops:

Det gjorde du ikke heller, det var rellevant spørsmål, så det er jo greit. :wink:

Skrevet

Hun ble ikke lagt på en trapp, hun ble levert av begge foreldrene til ei nonne ved i en kirke.

Stemmer det...

:-)

Skrevet
Det skjønte jeg nå. Var ikke meningen å kuppe tråden da... :oops:

Helt i orden :-)

Her er forresten en episodeguide som også inneholder kommende sesonger! Men den er ikke så veldig utfyllende på hver episode

Skrevet

Takk loolaa. Skal se på den linken etterpå jeg. :-)

Skrevet

...og til fredag er det nye episoder... :)

Skrevet

Endelig oppklaring! Dette med Prue har jeg lurt på en stund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...