millabs Skrevet 22. august 2015 #1 Skrevet 22. august 2015 For en uke siden løp jeg på mølla, og så ga jeg på litt mer enn jeg vanligvis pleier. Jeg merket at jeg fikk litt vondt i venstre fot, så jeg løp litt til, men så ga jeg meg. Samme dagen ble det litt verre, jeg haltet litt, merket at hvis jeg tråkket ordentlig på foten så gjorde det vondt. Men jeg kunne fint gå, men det var noen punkter som ikke var så gode. Den er ikke så vond nå, og det har aldri vært skikkelig smerter. Men jeg kjenner at det er der enda når jeg treffer et punkt. Jeg er usikker på om dette var forstuing, hva tenker dere?
lillsunshine Skrevet 22. august 2015 #2 Skrevet 22. august 2015 Senehinnebetennelse kanskej? Hvor ligger smerten? Fikk det etter løping i vår en stund. Smerten lå rett på undersida av foten. Måtte vente med å løpe en stund og brukte betennelsesdempende krem, så gikk det over. Ta det med ro, se det ann. Ikke løp mer før det er bra igjen. Jeg vil tro det er lite trolig at du har fått ankelforstuing, med mindre du tråkket over på mølla (du ville ha merket det umiddelbart). Jeg har selv forstuet ankelen for snart 3 uker siden etter et kraftig overtråkk. Ved forstuing blir en vel nesten alltid hoven og varm på området rundt, så du vil se det ganske tydelig om du har forstuet det (og du vil merket det mens det pågikk). Det gjorde kjempevondt hos meg etterpå, men klarte å belaste foten, enn om smertefull. Her har det avtatt med dagene, men var vondt å gå de første dagene.
millabs Skrevet 22. august 2015 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2015 Jeg kjenner det liksom i ankelen liksom. Jeg tror ikke det er en forstuing. Landa sikkert litt feil bare, når jeg løp. Tar det uansett med ro og ser det ann. Føler ikke at det er så alvorlig, hvertfall ikke etter å ha lest hva du skrev
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå