Pringle Skrevet 22. august 2015 #1 Skrevet 22. august 2015 Coop har Rørosmelk/Änglamark, men jeg har bare sett lett/ekstra lett. Jeg er i grunnen bare interessert i helmelk for tiden, og ikke ultrapasteurisert eller tilsatt rare greier. Hvem selger helmelk fra andre produsenter enn Tine og Q, i Oslo?
murray Skrevet 22. august 2015 #2 Skrevet 22. august 2015 Det er en Facebook-gruppe som heter "rett fra gården". Du kan jo prøve der?
Pringle Skrevet 22. august 2015 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2015 Det er en Facebook-gruppe som heter "rett fra gården". Du kan jo prøve der? Takk for tips, men føler det de holder på med der blir litt "voldsomt", jeg har tenkt i de baner før men ble overveldet Krever mer av meg enn jeg har (innsikt, overskudd, lagringsmulighet, penger).
Pringle Skrevet 22. august 2015 Forfatter #5 Skrevet 22. august 2015 (endret) Her har Spar Rørosmelk Takk, da skal jeg sjekke det ut når jeg er i nærheten av en Spar-butikk. Bor i Oslo sentrum, så vil helst ha nærmere tips også Endret 22. august 2015 av Pringle
Gjest Skrevet 22. august 2015 #6 Skrevet 22. august 2015 Takk, da skal jeg sjekke det ut når jeg er i nærheten av en Spar-butikk. Bor i Oslo sentrum, så vil helst ha nærmere tips også http://www.rorosmeieriet.no/salgssted/ Denne siden kan kanskje være til hjelp da Så slipper du bomturer. Sparbutikken her er utrolig flinke på økologiske varer, lokalmat osv. Min favorittbutikk!
Pringle Skrevet 22. august 2015 Forfatter #7 Skrevet 22. august 2015 http://www.rorosmeieriet.no/salgssted/ Denne siden kan kanskje være til hjelp da Så slipper du bomturer. Sparbutikken her er utrolig flinke på økologiske varer, lokalmat osv. Min favorittbutikk! Tusen takk! Der var det mange muligheter! Jeg ser mange som er i gåavstand. Da blir det ekspedisjon!
murray Skrevet 23. august 2015 #8 Skrevet 23. august 2015 (endret) Takk, da skal jeg sjekke det ut når jeg er i nærheten av en Spar-butikk. Bor i Oslo sentrum, så vil helst ha nærmere tips også Jacobs på Holtet pleier ha Røros-produkter Edit; De har de kanskje på mathallen også(?) Endret 23. august 2015 av murray
Pringle Skrevet 23. august 2015 Forfatter #9 Skrevet 23. august 2015 Jacobs på Holtet pleier ha Røros-produkter Edit; De har de kanskje på mathallen også(?) Helt sikkert på Mathallen! Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke tenkte på Mathallen!? Eller sjekket websiden til Rørosmeieriet litt nøyere. Jeg var jo innom der da jeg først begynte å lure på dette!
Pringle Skrevet 2. september 2015 Forfatter #10 Skrevet 2. september 2015 Har i kveld kjøpt Rørosmelk på Meny Carl Berner.De hadde Cotton candy-druer også, skal smake på dem snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå