AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #1 Skrevet 21. august 2015 Jeg holder på å bli gal!!!! Mannen min jobber mye og pendler, så han er lite hjemme for tiden. Dette har fått den kronisk dårlige samvittigheten hans til å vokse som ugress på gjødslet mark!!! Det tar helt av! Poden hans får så frie tøyler nå at jeg holder på å tilte. Nå i for et par uker siden ble han tatt i hærverk og løgn. Responsen? Ingen forbanna ting! Faren inndro ET KVARTER av innetiden hans, så eneste forskjellen fra før og etter vi fikk politiet på døra var at han måtte legge seg et kvarter tidligere. Ingen kjefting, får være ute til 9 på kveldene, ikke inndratt pc. Bare noen vage hint om å ikke få ta med disse vennene med hjem. Så nå krangler jeg og mannen fordi jeg synes han er for mild, mens sønnen sier jeg er så streng og sur.Anonymous poster hash: 76ee6...a64 3
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #2 Skrevet 22. august 2015 Jeg holder på å bli gal!!!! Mannen min jobber mye og pendler, så han er lite hjemme for tiden. Dette har fått den kronisk dårlige samvittigheten hans til å vokse som ugress på gjødslet mark!!! Det tar helt av! Poden hans får så frie tøyler nå at jeg holder på å tilte. Nå i for et par uker siden ble han tatt i hærverk og løgn. Responsen? Ingen forbanna ting! Faren inndro ET KVARTER av innetiden hans, så eneste forskjellen fra før og etter vi fikk politiet på døra var at han måtte legge seg et kvarter tidligere. Ingen kjefting, får være ute til 9 på kveldene, ikke inndratt pc. Bare noen vage hint om å ikke få ta med disse vennene med hjem.Så nå krangler jeg og mannen fordi jeg synes han er for mild, mens sønnen sier jeg er så streng og sur.Anonymous poster hash: 76ee6...a64 Krangler dere slik at sønnen hører dere når dere krangler? Det er svært viktig å være enige om ting som grenser og annet, som foreldre. Det er ikke bra for barn å merke at dere ikke er enige. Gjør noe med det! Har din mann og du vært i familierådgivning? Anonymous poster hash: db341...859
Samuifan Skrevet 23. august 2015 #3 Skrevet 23. august 2015 Jeg holder på å bli gal!!!! Mannen min jobber mye og pendler, så han er lite hjemme for tiden. Dette har fått den kronisk dårlige samvittigheten hans til å vokse som ugress på gjødslet mark!!! Det tar helt av! Poden hans får så frie tøyler nå at jeg holder på å tilte. Nå i for et par uker siden ble han tatt i hærverk og løgn. Responsen? Ingen forbanna ting! Faren inndro ET KVARTER av innetiden hans, så eneste forskjellen fra før og etter vi fikk politiet på døra var at han måtte legge seg et kvarter tidligere. Ingen kjefting, får være ute til 9 på kveldene, ikke inndratt pc. Bare noen vage hint om å ikke få ta med disse vennene med hjem. Så nå krangler jeg og mannen fordi jeg synes han er for mild, mens sønnen sier jeg er så streng og sur.Anonymous poster hash: 76ee6...a64 Selv er jeg skilsmissebarn og kjenner godt til den dårlige samvittigheten som foreldre har, men jeg hatet det! Jeg skjønnte at det bare var fordi de hadde dårlig samvittighet at jeg fikk ting.. Jeg tenker det bør være faren som bestemmer straff og du som stemor egentlig ikke har så mye med det å gjøre, men jeg kan jo skjønne at du blir frustrert fordet.. Jeg synes uansett ikke at straff som indratt pc eller husarrest er særlig lurt, jeg synes man bør snakke om det, finne ut hvorfor han gjorde det og fortelle ham at det er galt så han ikke gjør det igjen.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #4 Skrevet 24. august 2015 Selv er jeg skilsmissebarn og kjenner godt til den dårlige samvittigheten som foreldre har, men jeg hatet det! Jeg skjønnte at det bare var fordi de hadde dårlig samvittighet at jeg fikk ting.. Jeg tenker det bør være faren som bestemmer straff og du som stemor egentlig ikke har så mye med det å gjøre, men jeg kan jo skjønne at du blir frustrert fordet.. Jeg synes uansett ikke at straff som indratt pc eller husarrest er særlig lurt, jeg synes man bør snakke om det, finne ut hvorfor han gjorde det og fortelle ham at det er galt så han ikke gjør det igjen. Han visste veldig godt det var galt, han kunne drept noen med det uansvarlige tullet sitt!!Anonymous poster hash: 76ee6...a64
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #5 Skrevet 24. august 2015 Det er slik hos oss også! Helt håløst når jentungen får lov til å være frekk og ufordragelig mot alle rundt seg. Blir hun satt på plass, så gråter hun så far må trøste og "belønner" henne med noe gøy etterpå.. Man må bare lære seg å ikke la det gå inn på seg. Steng det ute, la barna hans få være drittunger og konsentrer deg om egne. Anonymous poster hash: 18434...111 3
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #6 Skrevet 24. august 2015 Det er slik hos oss også! Helt håløst når jentungen får lov til å være frekk og ufordragelig mot alle rundt seg. Blir hun satt på plass, så gråter hun så far må trøste og "belønner" henne med noe gøy etterpå.. Man må bare lære seg å ikke la det gå inn på seg. Steng det ute, la barna hans få være drittunger og konsentrer deg om egne.Anonymous poster hash: 18434...111 Så bra jeg ikke er alene! Familken min begynner å reagere også nå, det er en slags voksenforakt som utvikler seg i dem, utrolig kjipt å måtte forholde seg til.Anonymous poster hash: 76ee6...a64
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #7 Skrevet 24. august 2015 Så bra jeg ikke er alene! Familken min begynner å reagere også nå, det er en slags voksenforakt som utvikler seg i dem, utrolig kjipt å måtte forholde seg til.Anonymous poster hash: 76ee6...a64 mhm.. Vi var en hel uke i syden sammens med min familie som min mor betalte. Jeg var konstant flau over oppførselen til denne jenta mot andre voksne, OG barn. Men vi snakker jo om det når far og datter ikke er til stede.. Så jeg får det jo ut. Og de er HELT enige i at hun burde hatt grenser og bli satt på plass. Anonymous poster hash: 18434...111
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #8 Skrevet 24. august 2015 mhm.. Vi var en hel uke i syden sammens med min familie som min mor betalte. Jeg var konstant flau over oppførselen til denne jenta mot andre voksne, OG barn. Men vi snakker jo om det når far og datter ikke er til stede.. Så jeg får det jo ut. Og de er HELT enige i at hun burde hatt grenser og bli satt på plass.Anonymous poster hash: 18434...111 Sånn er det her også nå. Svigermor er heldigvis også en god ventil, hun kjenner jo eksens familie og kultur etter å ha hatt henne som svigerdatter i mange år, og hun sier at det er slik de snakker til hverandre der. Frekt og respektløst!Anonymous poster hash: 76ee6...a64
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #9 Skrevet 24. august 2015 TS! Du synes tydeligvis at kjefting er ok... Siden når ble det det? Og dessuten, det er hans sønn. Har du egentlig noe med dette? Hvis han vil være en mild og kameratslig pappa, så la han være det da vel. Og faren burde ta seg mer av sønnen sin, det er ikke bra at du surrer med konsekvenser, straff og inndragelser av ting han liker. Det er jo faren sin han savner! Anonymous poster hash: 4b93a...f13
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #10 Skrevet 24. august 2015 TS! Du synes tydeligvis at kjefting er ok... Siden når ble det det? Og dessuten, det er hans sønn. Har du egentlig noe med dette? Hvis han vil være en mild og kameratslig pappa, så la han være det da vel. Og faren burde ta seg mer av sønnen sin, det er ikke bra at du surrer med konsekvenser, straff og inndragelser av ting han liker. Det er jo faren sin han savner!Anonymous poster hash: 4b93a...f13 Da må jo far være der!? Hun må jo kunne styre hjemmet når far er borte. Ellers må mor ha barnet når far jobber.Anonymous poster hash: 3fa3b...278 2
MissPierce Skrevet 24. august 2015 #11 Skrevet 24. august 2015 Hadde nektet å ha ansvaret for ungen hans når han oppfører seg sånn. Å når faren ikke klarer å sette grenser. Da fikk han pent være hjemme å ta seg av ungen sin selv.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #12 Skrevet 24. august 2015 Venninna mi fikk silikon-pupper fra faren. Det gjorde han for at hun skal elske han mer enn mora. Hun fikk frie tøyler hos han og nå er det slik at hun drar hos faren hver gang mora sier nei. Mora er oppgitt og trist og gitt opp litt. Nylig har dattera fikset med romba litt og fått botox i ansiktet! Med farens amen. Anonymous poster hash: 11f69...183
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #13 Skrevet 24. august 2015 Venninna mi fikk silikon-pupper fra faren. Det gjorde han for at hun skal elske han mer enn mora. Hun fikk frie tøyler hos han og nå er det slik at hun drar hos faren hver gang mora sier nei. Mora er oppgitt og trist og gitt opp litt. Nylig har dattera fikset med romba litt og fått botox i ansiktet! Med farens amen.Anonymous poster hash: 11f69...183 Høres direkte trist ut! Anonymous poster hash: 08a9e...02e 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #14 Skrevet 24. august 2015 Høres direkte trist ut! Anonymous poster hash: 08a9e...02e Ja,det er det! Bare hun tror at hun har det drittbra. I øyeblikket er hun et sted i adriaterhavet på jacht. Mora vet ikke hvor hun er og hvordan hun har det,hun får bilder fra facebook som enten viser hvor full hun er eller hvor mange nakne menn hun er rundt.Anonymous poster hash: 11f69...183
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #15 Skrevet 25. august 2015 Ja,det er det! Bare hun tror at hun har det drittbra. I øyeblikket er hun et sted i adriaterhavet på jacht. Mora vet ikke hvor hun er og hvordan hun har det,hun får bilder fra facebook som enten viser hvor full hun er eller hvor mange nakne menn hun er rundt.Anonymous poster hash: 11f69...183 Ingen problem med å forstå at datteren drar til sin far om dette er tilfellet, men mor må virkelig gjort en laber jobb som mor, siden datteren ikke informerer om hvor hun er engang.... Anonymous poster hash: 80434...426
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #16 Skrevet 25. august 2015 Ingen problem med å forstå at datteren drar til sin far om dette er tilfellet, men mor må virkelig gjort en laber jobb som mor, siden datteren ikke informerer om hvor hun er engang....Anonymous poster hash: 80434...426 Mora har gjort alt som står i hennes makt.men det går ikke siden faren ikke setter grenser,ikke støtter mora og gjør det han gjør. Det er vanskelig når den ene foreldren kjøper barnet. Anonymous poster hash: 11f69...183 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå