AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #1 Skrevet 21. august 2015 Hva er fordelene og hva er ulempene av å gifte seg? Jeg er ikke religiøs. Anonymous poster hash: cee2f...b1e
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #2 Skrevet 23. august 2015 Skal selv gifte meg. Vi har vært sammen i mange år,og vet allerede hva som er hverandres "feil", om en kan kalle det det. Jeg tror ikke det hjelper å lage en liste med fordeler og ulemper, bare føl etter hva som er det rette for deg. Vil du dele resten av livet ditt med vedkommende? Aldri være sammen med noen andre igjen? Aldri (rett og slett) ha sex med noen andre igjen? Leve sammen på godt og vondt? Dersom partneren din blir syk, er du der for han/hun uansett hva? - Tror dette er viktigere å tenke på.Anonymous poster hash: 2bee5...7af
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 23. august 2015 #3 Skrevet 23. august 2015 Fordeler- Finnes ingen Ulemper- Du mister friheten 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #4 Skrevet 23. august 2015 Tror det er noen økonomiske fordeler av å gifte seg, men thats it. Anonymous poster hash: fa051...ff9 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #5 Skrevet 23. august 2015 Juridisk er alt på stell om den ene faller fra. Anonymous poster hash: fff2a...76e 4
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #6 Skrevet 23. august 2015 Juridisk. Samt at du har en bedre garanti for at vedkommende vil forplikte seg til deg. Skilmisser skjer selvsagt, men ikke like ofte som samboerbrudd. Terskelen for å dumpe en samboer er langt lavere., Om partner er villig til å gifte seg sier noe om dere ståsted. Anonymous poster hash: de98e...219 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #7 Skrevet 23. august 2015 skattelette Anonymous poster hash: fa051...ff9
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #8 Skrevet 23. august 2015 Hvis du ikke er ferdig med å studere når dere gifter dere, og du av ulike grunner må utsette slutten av ditt studie. Så må du kanskje utsette det i tre år før du får tatt resten.. Regningene kommer likevel. Når man er gift MÅ man likevel betale dette selv om man selv tjener minimalt, og ikke får noe støtte fra NAV. Tror dette hadde vært helt annerledes om vi kun hadde vært samboere. + Hvis du kun er samboere så står du hakket friere til å gå fra ham moralsk sett når det blir krøll på forholdet. Anonymous poster hash: eb4ae...a5a
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #9 Skrevet 24. august 2015 skattelette Anonymous poster hash: fa051...ff9 får man det som gift?? hva er logikken bak det? Anonymous poster hash: 06cdf...941
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #10 Skrevet 25. august 2015 får man det som gift?? hva er logikken bak det? Anonymous poster hash: 06cdf...941 Gubben min får det, fordi jeg tjener såpass lite og man lignes under ett Anonymous poster hash: 1db11...29c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå