AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #1 Skrevet 21. august 2015 Er dette vanlig? Jeg har +1.25 på begge øynene og bruker vanligvis vanlige linser. De gangene jeg har prøvd meg på fargelinser ser jeg uklart alt som er lengre borte enn omtrent 2 meter fra meg. Anonymous poster hash: 7c82f...61b
estrella Skrevet 21. august 2015 #2 Skrevet 21. august 2015 Det kan være fordi fargen "er i veien"..har hørt flere si det samme. Men det varierer fra type til type og fra person til person. Er slik på den ene typen jeg har prøvd selv også. (Jobber hos optikerkjede, derfor jeg har hørt det fra flere personer). Mulig du kan dra innom optikeren du går til og høre hva de tenker og evt. anbefaler av de ulike linsetypene med farge som finnes.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #3 Skrevet 21. august 2015 Takk for svar Det var oppklarende, skal dra innom optiker en dag å høre.Anonymous poster hash: 7c82f...61b
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #4 Skrevet 21. august 2015 Kan du ikke bare bruke vanlige linser hvis fargelinser gir deg problemer da? Anonymous poster hash: 632e4...bce
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #5 Skrevet 21. august 2015 Det er det jeg gjør, hadde jeg kunne brukt fargelinser uten problemer hadde jeg gjort det. Gitt opp fargelinser til jeg finner et bedre merke som forhåpentligvis funker. TSAnonymous poster hash: 7c82f...61b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå