Gå til innhold

VANVITTIG fullt på SATS

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

For tiden råder det ville tilstander ved de to SATS-sentrene her i byen. Enkelte timer er så overbooket og populære at folk møter opp og stiller seg i kø over en halvtime før listene legges ut. For min del gidder jeg ikke; trener heller i salen fram til virvaret har lagt seg.

Noen som har observert det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj, så irriterende, ihvertfall når man tenker på hvor mye man betaler for å trene! Men er jo slike perioder hvor det er mer folk enn ellers. F.eks. etter sommeren, etter jul og våren!

Vi får holde det ut, og håpe de holder seg unna "våre" timer..hehe!!!

Heldigvis er det mange timer på Elixia der jeg går, så jeg har enda ikke opplevd fulle timer, og kø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet mitt er vel egentlig tidspunkt; jeg har nesten ikke tid til å trene før 1930, og tror ikke jeg er alene om det... De timene jeg har sett som har sett verst ut, er stram opp2 og div. høypulstimer. De har til og med satt opp parallelle timer i to saler for å ta unna alle påmeldte.

Været teller sikkert også; det er drittvær her, iskaldt og regn. Ikke engang terrengsykkelen frister nå, som man risikerer å fryse av seg fingrene. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rykter om slike tilstander hindret meg i å melde meg inn på Centrum Athletica.

Kan ikke fordra å ikke ha armslag om jeg skal trene i sal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt litt treningsstudioskrekk i det siste, og slikt hjelper ikke. Hvis jeg kunne trent på andre tidspunkter, hadde jeg gjort det. Slik som det er nå, må man gjerne vente på maskiner og apparater (verst er det når folk bruker apparatene som stoler. Personlig får jeg meg ikke til å si fra.)

:veldigsur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det sånn i Oslo også? Jeg som har tenkt å begynne å trene på Kampen...

Tror ikke det er slik i Oslo. Ihvertfall har jeg flere venninner som trener på SATS der, og de sier det er mye folk, men ikke trengsel. Er jo ganske mange sentre å velge mellom der da!

Men fra 18.00 og utover er det fullt de fleste steder. Det er da folk tyter ut fra hjemmene for å trene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Elixia hvor jeg trener kan man ringe fra morgenen av og sette seg på lister - da vet man jo helt sikkert om man kommer med på timen og trenger bare å være der minst 5 min. før.

Vil også tro at det roer seg etterhvert - nå er det jo et nytt semester og mange starter med gode forsetter :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja takk, her må man være i MEGET god tid ute for å få plass på noen timer,høypuls i sær, så kommer corepuls som en nr2. Slitsomt nok å komme seg til trening, så kommer man 30 min før trening så er det fult av folk i kø,så man må gjøre noe anna:( For min del tusler jeg bare hjem,Nedtur :-x

Har vært å trent i Bergen og Oslo i det siste, de har ikke slike tilstander,muligens pga de har flere sentre? Ser fram til det roer seg ned :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke slik på SATS Sagene i hvert fall. Det er mye folk i januar, men det går fort over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener på Sats Kampen og der er det aldri sånn kø. Har opplevd at enkelte timer er fulle selfølgelig - f.eks sykkeltimer med begrenset antall plasser/sykler.

På Sats Spektrum har jeg opplevd litt "texas" på timene rett etter jobb(1600). Da er det oppmøte senest halv fire for å sikre seg plass. Der nede står forresten instruktøren i resepsjonen og skriver oss på liste, slik at vi ikke skal ta en lapp og så ikke gå på timen. Dette gjelder sykkeltimer og Core Puls timer...som har begrenset antall apparater.

Sats Kampen er kjempefint!! Lite og hyggelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...