Gå til innhold

RFSU Thin kondomer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har brukt RFSU Profil kondomer en stund nå, men vurderer å prøve den som heter Thin istedet. 

Noen som har erfaringer med denne?

Anonymous poster hash: 64335...7b3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hørt at den i gull er bedre. Da jeg jobbet i butikk var det den de unge kjøpte mest av i hvertfall. Var til og med en som spurte om jeg kunne sjekke bak om vi hadde den, siden det var tomt i hylla

Anonymous poster hash: 85272...4d4
Skrevet

hørt at den i gull er bedre. Da jeg jobbet i butikk var det den de unge kjøpte mest av i hvertfall. Var til og med en som spurte om jeg kunne sjekke bak om vi hadde den, siden det var tomt i hylla

Anonymous poster hash: 85272...4d4

Vet du hva som gjør den bedre? :)

TS

Skrevet

Kan virkelig anbefale de som kommer i gullpakken. Andre butikkondomer har så tykk gummi at det tar vekk hele gleden for min del

Skrevet

Er det ikke Royal det den i gullpakka heter?

Gjest UngMann1986
Skrevet (endret)

Jeg foretrekker Thin foran Profil. Den pakka i gull (true feeling) er også fin! Og Durex Fetherlite ultra :-) mine beste tips!

Endret av UngMann1986
Skrevet

Thin er bra, mye bedre enn profil. Den i "gull" er derimot enda bedre, men litt dyrere.

Har ikke testet noe fra durex.

Skrevet

Jeg jobber i apotek og synes å merke at flere og flere kunder bytter ut Profil med Thin eller True Feeling (som den i gullfarget pakke heter), sistnevnte lover jo at det "feels like wearing nothing" :)

Har ikke prøvd dem selv da.

Anonymous poster hash: be71e...ec5

Skrevet

Thin er mye bedre en Profil iallefall, og lukter mindre og. Ikke så veldig sexy at det lukter tannlegekontor mens du peiser på uten at du kjenner noe særlig.

Anonymous poster hash: e848b...8bd
Skrevet

Har brukt kondomer i ca 10 år.Stort sett bare brukt Thin.Kjempegode kondomer.

Har også prøvd True feeling,men de er altfor trange.

Skrevet

Har brukt kondomer i ca 10 år.Stort sett bare brukt Thin.Kjempegode kondomer.

Har også prøvd True feeling,men de er altfor trange.

Har prøvd true feeling nå, men syns i likhet med deg at de var for trange. Får jeg spørre om din størrelse?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...