Gå til innhold

Hvor mange utgående transaksjoner pleier du å ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Per måned? Sånn ca :)

Anonymous poster hash: 7e023...758
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ti?

Anonymous poster hash: 07fd3...704
Skrevet

Jeg lurer på hva som er vanlig, og om det er vanlig å ha oversikt over dette, jeg måtte telle. Har hatt mellom 10-20, men har ikke vært flink med å handle mat en gang i uken, mer små beløp av mat som trekker opp.

Skrevet (endret)

Jeg teller dem ikke, men det er ikke så mange for tiden. Det siste året har jeg gått inn for å spare, og jeg har oppdaget at det beste sparetipset er; la være å dra på kjøpesenteret ;-)

Jeg kan ha en hel uke i strekk der jeg ikke bruker kortet mitt, noen ganger. Unntatt en bevegelse på kontoen; det faste, ukentlige beløpet jeg overfører hver mandag til mannen min i husholdningspenger (matpenger) siden det er han som tar 99% av matvarehandelen hos oss.

Endret av Million
Skrevet

Jeg teller dem ikke, men det er ikke så mange for tiden. Det siste året har jeg gått inn for å spare, og jeg har oppdaget at det beste sparetipset er; la være å dra på kjøpesenteret ;-)

Jeg kan ha en hel uke i strekk der jeg ikke bruker kortet mitt, noen ganger. Unntatt en bevegelse på kontoen; det faste, ukentlige beløpet jeg overfører hver mandag til mannen min i husholdningspenger (matpenger) siden det er han som tar 99% av matvarehandelen hos oss.

Smart :)

Skrevet

Bare faste trekk utgjør ti transaksjoner, så kommer kortbruk i tillegg.

Med faste trekk mener jeg lån, forsikring, telefon, husleie osv.

Anonymous poster hash: eef12...353

Skrevet

Totalt for både regninger og kortbruk ligger det mellom 80 og 100. Varierer jo en del.

Skrevet

Tja...

Spottify

Treningssenter

Lånekassen

Månedskort

Strøm

Husleie

Lån

Forsikring

Alkohol

Mat

Øvrige ting...

Anonymous poster hash: 62af2...ef4

Skrevet (endret)

Vad spelar det för roll?

Med hus, två barn, bil, motorcykel och allt som hör till är det mycket mer än vad jag hade 20 20 år sedan när jag flyttade hemifrån.

Det fasta (med olika frekvens på månad) är

Huslån

Vatten

Sophämtning

El förbruk

El nät

Mobiltelefon

Husförsäkring

Livförsäkring ggr 2

Barnförsäkring ggr 2

Fackavgift ggr 2

Morgontidning

Tv licens

Satellit tv

Bilförsäkring

Mc försäkring ggr 2

Träning mannen

Träning mig

Plus några aktiviteter på barnen

fritids (SFO)

Bensinkort ggr 2

Ja plus mat, diverse material till renovering och biljetter. Och kläder, skor til familjen, luncher etc

Endret av Furstina
Skrevet

Haugevis. Jeg drar kortet bare for å betale for en banan.

• Liker 2
Skrevet

Haugevis. Jeg drar kortet bare for å betale for en banan.

Skrevet

Vil tippe rundt femti. Men det er da fullstendig irrelevant? Det sier ingen verdens ting om forbruk eller om man bruker for mange penger, så man kan ikke lese noe om normalen av det.

Anonymous poster hash: dc51d...51f

Skrevet (endret)

Mange, og enda flere nå som jeg har begynt med morsom-spar og det går ut 20 kroner ekstra til sparing hver gang jeg drar kortet.. Transaksjonslisten min er som en telefonkatalog.

Endret av Hecubaa
Skrevet

50-80 vil jeg tro. 

Anonymous poster hash: b22e0...cc2
Skrevet

Mange, og enda flere nå som jeg har begynt med morsom-spar og det går ut 20 kroner ekstra til sparing hver gang jeg drar kortet.. Transaksjonslisten min er som en telefonkatalog.

Det er jo det idiotiske med morsom-spar. Folk trøster seg med tanken på at de "sparer", mens de i realiteten bruker mye mer, for i det er "moro".

Anonymous poster hash: 66290...726

Skrevet

Det er jo det idiotiske med morsom-spar. Folk trøster seg med tanken på at de "sparer", mens de i realiteten bruker mye mer, for i det er "moro".

Anonymous poster hash: 66290...726

Nei, det var ikke det jeg mente.

Transaksjonslisten blir lenger fordi det blir en ekstra transaksjon hver gang jeg bruker kortet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...