AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #1 Skrevet 21. august 2015 Ser hele tiden diverse konkurranser på facebook,trykk liker,del innlegget osv. Er det noen som noensinne har vunnet noe?Anonymous poster hash: ce5a1...7ed
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #2 Skrevet 21. august 2015 Ser hele tiden diverse konkurranser på facebook,trykk liker,del innlegget osv. Er det noen som noensinne har vunnet noe?Anonymous poster hash: ce5a1...7ed Det er bare lureri for å få deg til å oppgi person opplysninger. Og plutselig ringer telefonen din noen stop fra firmaer som ønsker å selge deg ting, og postkassen din bugner av tull. I en seriøs konkurranse trenger aktørene ikke annet enn din e-post adresse i første omgang. Så fort de ønsker telefon og adresser osv skygg unna. Det andre det er mye av er lik og del konkurransene, jeg har aldri sett en vinner. Anonymous poster hash: 30d6f...631 1
Leanne Skrevet 22. august 2015 #3 Skrevet 22. august 2015 Jeg har vunnet to konkurranser, men tror nok det er mye lureri også. De jeg vant var konkurranser fra butikker i mitt nærområde, måtte gå innom for å hente premiene 😊
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #4 Skrevet 22. august 2015 Det handler nok oftest om å gjøre seg kjent. Minne folk på at kjeden/ butikken eksisterer. Og kanskje når man henter gevinsten, så finner man noe mer man kjøper med seg. Flere folk som hører om bedriften, flere som stikker innom = økte inntekter Anonymous poster hash: e4e02...0cb
MarenogAron Skrevet 22. august 2015 #5 Skrevet 22. august 2015 Jeg vant 2km kg sjokolade i en freia-konkurranse på facebook en gang 1
Cowboy Lotte Skrevet 22. august 2015 #6 Skrevet 22. august 2015 Jeg vant 2km kg sjokolade i en freia-konkurranse på facebook en gang Åh !! Vil du dele? Kjenner jeg trenger litt påfyll nå!!
Tabris Skrevet 22. august 2015 #7 Skrevet 22. august 2015 Jeg vant en konkurranse holdt av en lokal dyrebutikk på Facebook. Måtte innom butikken for å hente premien.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #8 Skrevet 22. august 2015 Jeg vant 2km kg sjokolade i en freia-konkurranse på facebook en gang 2 kilometer sjokolade? :sjokolade: :sjokolade: :sjokolade: :sjokolade: Anonymous poster hash: f79c7...f1d
MarenogAron Skrevet 22. august 2015 #9 Skrevet 22. august 2015 2 kilometer sjokolade? :sjokolade: :sjokolade: :sjokolade: :sjokolade:Anonymous poster hash: f79c7...f1d Haha, sånn går det når man ikke leser gjennom før man kommenterer 😂
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #10 Skrevet 22. august 2015 Jeg styrer unna disse "konkurransene" da de fleste bryter Facebook-reglene, noe som er en irriterende uting! Det er ikke lov til å be noen dele et innlegg eller en side for å vinne noe, likevel florerer det med slike konkurranser. Det ender jo med at veggen min (og andres) spammes ned av reklame for disse firmaene, og de får MASSE gratis reklame. Tagging av venner som en forutsetning for å vinne er heller ikke lov. Anonymous poster hash: 9cce2...f4e
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #11 Skrevet 22. august 2015 Svarer bare på de jeg vet er seriøse. I fjor vant jeg to konkurannser på FB, bl. Sportmann på kr 1000,-. fikk masse fine klær. Vant hos en frisør også fikk masse fine produkter. Svarer aldri der du kan vinne mat eller hytter osv. De er som regel ikke seriøse hvis man sjekker de litt mer opp. en kan og som regel se at siden er nystartet. En FB side har annonsert konkurranse av nytt kjøkkenet to år på rad, ingen har vunnet, de svarer heller ikke når folk spør hvem som vant. Anonymous poster hash: b1b43...f85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå