Gjest Seajewel Skrevet 21. august 2015 #1 Skrevet 21. august 2015 Kjøleskapet bråker noe forferdelig, og konstant! Hva kan være årsaken til dette, og er det sånn hos dere andre, at kjøleskapet durer, skvulper, smeller og suser og syter døgnet rundt, med kanskje opphold på en time iløpet av døgnets 24 timer? Jeg blir snart gal, det er så ekstremt høy lyd også, og veksler mellom akvarielyd til lyden av fly som tar av og attpåtil konstant en intens høyfrekvent suselyd som er til å bli gal av. Det smeller innimellom og syter og buldrer og klikker. Det er ikke måte på hvor mye det bråker. Det er omtrent fem år gammelt. Men det er da vel ikke på tide å skifte det ut enda? Jeg har avrimet det i ett døgn. Det står i vater. Det har vært med på et par flyttelass. Det er kombinert kjøl/frys, og er et Electrolux-kjøleskap om det har noen betydning. Er det noe jeg kan gjøre for at det skal slutte å bråke sånn?
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #2 Skrevet 21. august 2015 Bråkte det like mye da det var nytt? i så fall; kjøp et som bråker mindre (sjekk spesifikasjonene for støyen den lager, og kjøp en som er mer stillegående) Hvis den først har begynt å bråke nå, så har den sikkert tatt skade av mange års bruk og flytting. Kjøp nytt (det mest stillegående du kan finne) Få deg kjøkken med dør Pass på at det ikke står ting oppå/inni kjøleskapet som klirrer Anonymous poster hash: fd9f3...275
Gjest Seajewel Skrevet 21. august 2015 #3 Skrevet 21. august 2015 Takk for svar, ja nytt kjøleskap vurderes sterkt. Her er det åpen kjøkkenløsning, så dør er ikke mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå