AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #1 Skrevet 21. august 2015 Har holdt på med en fyr en god stund... Plutselig kuttet han kontakten helt.. Sluttet å svare osv. Jeg skjønner ikke hva som skjer! Jeg blir helt fortvila, er livredd han har hørt noe stygt om meg eller noe. (Har vært i mye hardt vær, ufortjent, og fått noen stygge rykter vil jeg anta)... Jeg vil ikke konfontrere han heller i frykt for å virke desperat, og hvordan skulle jeg gått frem? Men dette gnager hull i sjela mi, blir så lei meg... Noen som helst som har en ide om hva jeg kan gjøre? Anonymous poster hash: 70ef5...30d
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #2 Skrevet 21. august 2015 Drite i ham og fokusere på deg selv. Hva med å lære et nytt språk? Anonymous poster hash: 94557...fef
Mona7283 Skrevet 21. august 2015 #3 Skrevet 21. august 2015 Hadde det også slik. Hvor lenge har dere datet? Hva har du sagt som han ikke har svart på?
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #4 Skrevet 21. august 2015 Drite i ham og fokusere på deg selv. Hva med å lære et nytt språk? Anonymous poster hash: 94557...fef Og dette er forresten ikke første gangen. Jeg blir så sinna, men mest trist... Jeg vet ikke nøyaktig hva disse ryktene går ut på, men jeg veit de finst.. Og det er så urettferdig!! Jeg er snill, altfor snill faktisk. Er livredd for å tråkke folk på tærne, så er alltid beskjeden og hyggelig. ååå Anonymous poster hash: 70ef5...30d
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #5 Skrevet 21. august 2015 Hadde det også slik. Hvor lenge har dere datet? Hva har du sagt som han ikke har svart på? I noen måneder, så det var jo ikke akkurat dønn seriøst... men å kutte kontakten helt? Spurte ikke om noe konkret... orker ikke, siden jeg er 99% han ikke vil svare. Vi snakket daglig på snapchat osv før (hehe, jaa), men nå er det absolutt ingenting. Hvis jeg sender noe, svarer han ikke. Anonymous poster hash: 70ef5...30d
Berit Skrevet 21. august 2015 #6 Skrevet 21. august 2015 Du skriver at han har sluttet å svare. Vil det si at han ikke svarer hvis du stiller spørsmål? Hvis det er tilfelle, tror jeg at jeg ville kuttet han ut. Det er dårlig tegn av han. Du kan forslå noe konkret dere kan gjøre sammen, f.eks invitere han på middag hos deg, si du vil prøve å lage noe godt, at det hadde vært hyggelig om han ville komme, si dag og tid. Min anbefaling er å ikke fokusere eller tenke i det hele tatt på eventuelle dumme rykter eller hva andre kan ha sagt. Dette bringer bare negativitet med seg. Jo mer du viser at du bryr deg om ryktene osv, jo mer dumt er det.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #7 Skrevet 21. august 2015 Du skriver at han har sluttet å svare. Vil det si at han ikke svarer hvis du stiller spørsmål? Hvis det er tilfelle, tror jeg at jeg ville kuttet han ut. Det er dårlig tegn av han. Du kan forslå noe konkret dere kan gjøre sammen, f.eks invitere han på middag hos deg, si du vil prøve å lage noe godt, at det hadde vært hyggelig om han ville komme, si dag og tid. Min anbefaling er å ikke fokusere eller tenke i det hele tatt på eventuelle dumme rykter eller hva andre kan ha sagt. Dette bringer bare negativitet med seg. Jo mer du viser at du bryr deg om ryktene osv, jo mer dumt er det. Føler det blir litt rart å invitere siden vi ikke har hatt noe kontakt? Klarer ikke la være å tenke på det. Alt gikk strålende, føler meg helt fysisk dårlig av dette. Så ekkelt å ikke vite hvorfor heller... Anonymous poster hash: 70ef5...30d
Berit Skrevet 21. august 2015 #8 Skrevet 21. august 2015 Føler det blir litt rart å invitere siden vi ikke har hatt noe kontakt? Klarer ikke la være å tenke på det. Alt gikk strålende, føler meg helt fysisk dårlig av dette. Så ekkelt å ikke vite hvorfor heller... Anonymous poster hash: 70ef5...30d Jeg synes ikke det er rart. Det er bare hyggelig å invitere til å treffe noen. Jeg kan godt finne på det med en jeg ikke har hatt kontakt med på lenge. Alt som man tenker er for å være hyggelig, kan man alltid høre om, meddele på en hyggelig måte. Jeg ville ikke vist at jeg fryktet hvorfor han han hadde sluttet med å ta kontakt. Det viser bare at du har noe å frykte, og det har du vel ikke. Ikke fokuser på det. Har han noe å si om det, sier han det vel på et eller annet tidspunkt. Unødvendig og dumt av deg å evt mase eller finne ut om det. Har du stilt han direkte spørsmål som han ikke svarer på? Er jo ikke nødvendig å svare på alt mulig hele tiden om det da ikke er direkte spørsmål om noe.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #9 Skrevet 21. august 2015 Føler det blir litt rart å invitere siden vi ikke har hatt noe kontakt? Klarer ikke la være å tenke på det. Alt gikk strålende, føler meg helt fysisk dårlig av dette. Så ekkelt å ikke vite hvorfor heller... Anonymous poster hash: 70ef5...30d det er sikkert en naturlig forklaring, kanskje han bare gikk lei. Eller var sliten, hvem vet? Anonymous poster hash: 8aeaa...4ce
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #10 Skrevet 21. august 2015 Jeg synes ikke det er rart. Det er bare hyggelig å invitere til å treffe noen. Jeg kan godt finne på det med en jeg ikke har hatt kontakt med på lenge. Alt som man tenker er for å være hyggelig, kan man alltid høre om, meddele på en hyggelig måte. Jeg ville ikke vist at jeg fryktet hvorfor han han hadde sluttet med å ta kontakt. Det viser bare at du har noe å frykte, og det har du vel ikke. Ikke fokuser på det. Har han noe å si om det, sier han det vel på et eller annet tidspunkt. Unødvendig og dumt av deg å evt mase eller finne ut om det. Har du stilt han direkte spørsmål som han ikke svarer på? Er jo ikke nødvendig å svare på alt mulig hele tiden om det da ikke er direkte spørsmål om noe. Har ikke spurt han hvorfor han ikke svarer osv. Tror ikke jeg har stilt direkte spm heller.... problemet er at jeg vet han snakker med andre, på snapchat og lignende der vi hadde MASSE kontakt før. Ikke nå lenger, og jeg aner ikke hvorfor.. Anonymous poster hash: 70ef5...30d
Berit Skrevet 21. august 2015 #11 Skrevet 21. august 2015 Har ikke spurt han hvorfor han ikke svarer osv. Tror ikke jeg har stilt direkte spm heller.... problemet er at jeg vet han snakker med andre, på snapchat og lignende der vi hadde MASSE kontakt før. Ikke nå lenger, og jeg aner ikke hvorfor.. Anonymous poster hash: 70ef5...30d Jeg mener overhode ikke at du skal spørre om hvorfor han ikke svarer. Det hadde jeg aldri gjort. Heller latet som jeg ikke tenkte sånn over det. Men som spørsmål kunne jo vært feks hvis du så bilde av han et sted, så kunne du spurt om hvor han var på det bilde, evt legge til at det så stilig ut eller noe. Det er naturlig at man ikke alltid hele tiden er like aktiv i kontakten til hverandre.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #12 Skrevet 21. august 2015 Jeg mener overhode ikke at du skal spørre om hvorfor han ikke svarer. Det hadde jeg aldri gjort. Heller latet som jeg ikke tenkte sånn over det. Men som spørsmål kunne jo vært feks hvis du så bilde av han et sted, så kunne du spurt om hvor han var på det bilde, evt legge til at det så stilig ut eller noe. Det er naturlig at man ikke alltid hele tiden er like aktiv i kontakten til hverandre. Tusen takk for svar, forresten Men føler det er altfor brå stopp i kontakten? Og vet ikke om jeg tør å be han ut på middag etter så lite kontakt... Vet ikke hvordan jeg skulle gått frem :/ Anonymous poster hash: 70ef5...30d
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #13 Skrevet 21. august 2015 Kanskje han har sluttet å kontakte deg fordi du aldri kontakter han? Hvorfor kan ikke du kontakte han? Én gang skader ihvertfall ikke - uansett om han har bevisst valgt å bryte med deg eller ikke. Svarer han ikke på det så vet du at han ikke er interessert i kontakt, da har du prøvd, og kan se fremover mot en ny mann. Ikke bli paranoid med å tenk at han har hørt noe stygt om deg osv. Hadde han det så ville han mest sannsynlig spurt deg om det å sett åssen du reagerte. Bare kontakt han på en helt vanlig måte du "Hei hva skjer? Lenge siden, lyst å møtes eller?" Anonymous poster hash: e93e3...d6b
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #14 Skrevet 21. august 2015 Han holder på med noen andre, men har ikke skrevet noen avslutningsmelding i tilfelle det ikke blir noe mer med hun andre. Quite simple!Anonymous poster hash: a3484...661
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #15 Skrevet 22. august 2015 Selv om jeg hadde hørt noen rykter, ville jeg likevel ønsket å høre hva du hadde å si. Altfor mange tar slike rykter for god fisk, uten at de sjekker om de virkelig stemmer. Dessverre er det mange som ønsker å baksnakke folk de ikke liker, og som setter ut usanne rykter. Jeg synes kanskje det blir litt i overkant å be ham på middag sånn med en gang, men du kunne hørt om han hadde lyst til å bli med deg ut på et eller annet, kanskje kino, en fjelltur, eller noe du vet han har interesse av. Hvis han ikke svarer deg på en invitasjon engang, er det så simpel oppførsel at du bare skal være glad for at du slipper å ha noe med en sånn type å gjøre. Da er han ikke bedre enn de fjolsene som setter ut rykter. Anonymous poster hash: d25ef...c69
Berit Skrevet 22. august 2015 #16 Skrevet 22. august 2015 (endret) Tusen takk for svar, forresten Men føler det er altfor brå stopp i kontakten? Og vet ikke om jeg tør å be han ut på middag etter så lite kontakt... Vet ikke hvordan jeg skulle gått frem :/ Anonymous poster hash: 70ef5...30d Jeg hadde nok bare spurt rett frem, f.eks skrevet sms : "Koselig om du vil komme på middag hos meg dag og dato. Håper du vil komme"?" Men kan være enig i at du heller kan be han med på en tur et sted, fjelltur f.eks. Det er en veldig fin måte å være sammen, snakke litt mens man bare går og ser på naturen osv.Da spør du bare enkelt om han vil være med på den og den dagen og forslag på å møtes der og klokken. Fint at du tar initiativ og foreslår ting uten å forvente at han skal gjøre det. Hvis han ikke svare på det, eller takker nei, så kaster du ballen over til han og lar det bli opp til han å ta kontakt nete gang. Gjør han ikke det, så gå videre. Du skal ikke være redd for å tørre å gjøre noe som er hyggelig for andre. Det er alltid koselig å få en invitasjon uansett fra hvem. Det verste som kan skje er at han sier nei, men du har bare gjort det for å være hyggelig og for å vise interesse. Det er stort og flott av deg. Ikke vær så redd for å bli såret. Du blir bare såret hvis du lar deg selv bli såret. Endret 22. august 2015 av Berit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå