Gjest Anonymous Skrevet 14. september 2004 #1 Del Skrevet 14. september 2004 Hvor får jeg kjøpt svart leppestift? Som ikke er så altfor dyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lala Skrevet 14. september 2004 #2 Del Skrevet 14. september 2004 Leketøysbutikker. Halloween-utstyret er vel snart på plass, kanskje et par uker til da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GoThIcAnT Skrevet 14. september 2004 #3 Del Skrevet 14. september 2004 nille har en svart en til ca 40 kr. den sitter dessverre ikke så godt og smitter av på alt du kommer borti bedre kline svart kajal på leppene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cand alt Skrevet 14. september 2004 #4 Del Skrevet 14. september 2004 :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cand alt Skrevet 14. september 2004 #5 Del Skrevet 14. september 2004 :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. september 2004 #6 Del Skrevet 15. september 2004 Uff dette ser jo så unaturlig og ekkelt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chihiro Skrevet 15. september 2004 #7 Del Skrevet 15. september 2004 Uff dette ser jo så unaturlig og ekkelt ut Hehe, tror ikke "naturlig" er et kriterium for dem som i det hele tatt vurderer svart leppestift... (er ellers helt enig med deg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. september 2004 #8 Del Skrevet 15. september 2004 Nå var det ikke meningen deres om svart leppestift jeg spurte etter. Lala: Takk. Gothicant: Takk! Tror jeg står over å kline kajal på leppene. Høres vondt ut. Noen andre tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lythande ikke pålogget Skrevet 16. september 2004 #9 Del Skrevet 16. september 2004 Jeg mener å huske at BodyMap har sort leppestift, husker dessverre ikke prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missfidget Skrevet 16. september 2004 #10 Del Skrevet 16. september 2004 Må det vær helt svart? For jeg vet at Chanel har en mørk burgundy som ser nesten svart ut.... Hvis du vil faktisk har helt svart, og en "god" leppestift, prøv Ebay kanskje. Ellers lurer jeg på om du kunne blande et mørk burgundy leppestift med litt svart øyenskygge..!?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå