Gjest Hjertesukk Skrevet 21. august 2015 #1 Skrevet 21. august 2015 Hei !! Jeg har nå fem dager igjen før IKM, og kjenner på innmari kvalme, og mensmurringer.. Noen som har hatt liknende symptomer , og som fikk mensen likevel? Venter på å teste/se om IKM kommer, men er interessert i å høre om dere andre :D
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #2 Skrevet 21. august 2015 Det var veldig tidlig å bli kvalm, men sikkert mulig Jeg kjente fra 11 dpo: En rar kniping i magen jeg aldri hadde kjent før En trykkfølelse i puppene jeg aldri hadde kjent før Anonymous poster hash: de15f...c1f
Lillah Skrevet 21. august 2015 #3 Skrevet 21. august 2015 De månedene jeg TRODDE jeg var gravid, hadde jeg morgenkvalme, murringer, ømme pupper, carvings osv... Etterhvert som jeg leste om symptomer, så hadde jeg de Den mnd jeg faktisk var gravid hadde jeg ingen symptomer - Ikke før i uke 6/7 iallefall! 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #4 Skrevet 21. august 2015 Da jeg var gravid så var det uplanlagt, og jeg husker at jeg tenkte da jeg stod med test å hånda (en uke på overtid) at det forklarte en del av de symptomene jeg hadde og ikke forsto hvorfor. Og det første jeg hadde var leggkramper (jeg har aldri hatt det før og fikk det nå mange ganger), kvalm, og jeg fikk endret smaksløkene en del (kjøtt smakte rått hele tiden, div andre matvarer som jeg likte smakte plutselig vondt), jeg fikk veldig ømme pupper, var ekstremt trøtt og sliten. Dette var tegn jeg husker jeg hadde fordi jeg hadde tenkt å gå til legen og ta en helsesjekk (gikk på prevansjon så hadde ikke tanke for graviditet før mensen var flere dager forsinket). Så jeg skjønner at mange mener at tidlig symptomer er tull og bare innbilning. Men jeg som var så langt fra å tenke tanken kjente mange symptomer allerede før mensen ikke dukket opp, så vil jeg tro at det absolutt går an. Anonymous poster hash: 2b1b8...cac
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #5 Skrevet 21. august 2015 Jeg skulle koke kaffe men ble plutselig kvalm av lukta. Ellers tissa jeg oftere enn vanlig helt i starten. Deretter kom trøtthet, kvalme, svimmelhet og bekkenløsning rimelig kjapt...Anonymous poster hash: 2d0f7...5d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå