AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #1 Skrevet 21. august 2015 VG TV skryter av at de har så mange dokumentarer, og jeg elsker dokumentarer. Men på alle dokumentarene jeg klikker på får jeg opp beskjed om at de ikke kan vise meg det innholdet der jeg befinner meg. Som da er i Oslo sentrum. Why? Anonymous poster hash: 5cb89...20f
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #2 Skrevet 21. august 2015 Har du lastet ned noe ekstra programvare til nettleseren? Som f.eks. gir det amerikansk IP for netflix? Alt innhold på VGTV funker hos meg i alle fall, feilen ligger nok hos deg. Anonymous poster hash: a3ad1...1f0
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #3 Skrevet 21. august 2015 Har du lastet ned noe ekstra programvare til nettleseren? Som f.eks. gir det amerikansk IP for netflix? Alt innhold på VGTV funker hos meg i alle fall, feilen ligger nok hos deg. Anonymous poster hash: a3ad1...1f0 Nei, er det jeg ikke har :/ Bruker Firefox, aldri lastet ned noe tilleggsprogram eller utvidelser. Vet noen hva jeg kan gjøre for å fikse det? Anonymous poster hash: 4eda4...37e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå