AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #1 Skrevet 21. august 2015 Nå har jeg møtt altfor mange på kort tid. Og det blir så jævlig mye å skulle planlegge. Møte x der og y der osv. Jeg husker nesten ikke hvem som er hvem. Hva jeg har skrevet om med hvem. Dette har tatt helt av! Må bare få ut litt frustrasjon!Anonymous poster hash: 2da78...3db 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #3 Skrevet 21. august 2015 Merker det, jeg også, har blitt litt overdose nå rett etter fellesferien. Blir min 4. date på to uker i morgen, eller dvs. har jo blitt flere enn det for har møtt noen av dem flere ganger. "Blablabla, har jeg nevnt det?" "Var det ikke du som, blablabla" "Eh, nei?"Anonymous poster hash: cd98d...c51 4
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #4 Skrevet 21. august 2015 Merker det, jeg også, har blitt litt overdose nå rett etter fellesferien. Blir min 4. date på to uker i morgen, eller dvs. har jo blitt flere enn det for har møtt noen av dem flere ganger. "Blablabla, har jeg nevnt det?" "Var det ikke du som, blablabla" "Eh, nei?"Anonymous poster hash: cd98d...c51 Kjenner meg igjen ja. Begynner nesten å bli litt flaut. Men samtidig gidder jeg ikke å bare møte en heller, må jo sjekke ut de andre også. Da finner man fortere ut om man skal kutte ut en til fordel for en annen.Anonymous poster hash: 2da78...3db 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #5 Skrevet 21. august 2015 For en tanke gang dere har. Kommer aldri til å finner dere en brukenes mann Anonymous poster hash: 0eb93...232
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #6 Skrevet 21. august 2015 Samme problem her. Så sluttet med tinder for 1år siden. Allikavel har jeg masse kvinner fra den tiden som jeg enda møter når jeg har ledig tid. Dum som jeg er så snakker jeg enda med dem. Må manne meg opp å ta et par måneder i sulibat for å få tilbake den gnisten jeg en gang hadde for damer. Klarer ikke legge energi i å møte damer ved tilfeldighet lenger, fordi det er så mye lettere å falle tilbake til de ventende damene. Får bare ta seg sammen, tåle litt mer alenetid å heller vente med romantik til man finner den rette, noe jeg har mer tro på vil skje rent tilfeldig en gjennom statisk møte. Anonymous poster hash: 825d9...816
Gjest Mythic Skrevet 21. august 2015 #7 Skrevet 21. august 2015 Og folk lurer på hvorfor de aldri finner seg en kjæreste! Når man holder på sånn, rekker man jo aldri å bli kjent med noen og finne ut om det er noe å bygge videre på. Hvorfor ikke konsentrere seg om en om gangen? Hvorfor stresse så fryktelig?
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #8 Skrevet 21. august 2015 Kjenner meg igjen ja. Begynner nesten å bli litt flaut. Men samtidig gidder jeg ikke å bare møte en heller, må jo sjekke ut de andre også. Da finner man fortere ut om man skal kutte ut en til fordel for en annen.Anonymous poster hash: 2da78...3db Enig, sånn må det bli. Å si til noen "nei, kan ikke treffes nå, for jeg treffer noen andre, men om det ikke funker så kan vi kanskje", det er som å score selvmål. Om den man treffer ikke vil treffes mer, hva gjør man da? Synd, men slik er det. Anonymous poster hash: cd98d...c51 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #9 Skrevet 21. august 2015 Og folk lurer på hvorfor de aldri finner seg en kjæreste! Når man holder på sånn, rekker man jo aldri å bli kjent med noen og finne ut om det er noe å bygge videre på. Hvorfor ikke konsentrere seg om en om gangen? Hvorfor stresse så fryktelig? Jeg tenkte som deg. Så ble det til at jeg snakket med fem stk samtidig. Og møtte en, og det gikk veldig bra. Og etter en liten uke hvor vi hadde møttes 4-5 ganger, hatt sex osv og alt virket veldig bra, så skrev jeg så til alle de andre at jeg hadde møtt noen jeg hadde skrevet med litt før dem, og at skulle møtes igjen. Skulle være "real", og "fair" osv. Hva skjer? Får en dag eller to etter beskjed av daten min om at "du, jeg er ikke egentlig ute etter noe forhold for tiden, altså, så vi kan jo begge date andre". Og de andre jeg hadde snakket med var jo ikke så ivrige lenger. Og noe lignende skjedde enda en gang, og klok av skade så møter jeg de som er interessante, selv om det gjerne er samtidig. Men jeg har intet ønske om å ligge med flere samtidig. Slik er det, man må tenke på seg selv, for det er ingen andre som gjør det. Anonymous poster hash: cd98d...c51 3
Gjest iGirl Skrevet 21. august 2015 #10 Skrevet 21. august 2015 Skjønner ikke at dere orker. Kjenner jeg blir svimmel bare av å lese om det. Det må da være hensiktsmessig å kun date én om gangen? Jeg kan ikke forstå noe annet.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #11 Skrevet 21. august 2015 Skjønner ikke at dere orker. Kjenner jeg blir svimmel bare av å lese om det. Det må da være hensiktsmessig å kun date én om gangen? Jeg kan ikke forstå noe annet. Problemet er at om man skal gjøre det må man ofte si nei til å treffe andre, og så sitter man der med skjegget i postkassen når daten man hadde sånn troen på avslutter det hele.Anonymous poster hash: cd98d...c51 1
Gjest iGirl Skrevet 21. august 2015 #12 Skrevet 21. august 2015 Problemet er at om man skal gjøre det må man ofte si nei til å treffe andre, og så sitter man der med skjegget i postkassen når daten man hadde sånn troen på avslutter det hele.Anonymous poster hash: cd98d...c51 Men slik er jo livet? Man kan ikke sjekke ut absolutt alle muligheter som kommer ens vei. Jeg tror neppe man har så vannvittig kjemi med 4-6 potensielle kjærester ukentlig. Da er det heller det at det rykker litt vel mye i datefoten. Det er lov å være litt selektiv.
Gjest Honeyblossom Skrevet 21. august 2015 #13 Skrevet 21. august 2015 (endret) Uff.. og jeg syns det var ille med bare 2 på en gang Glad jeg kun har en å forholde meg til nå. Endret 21. august 2015 av Honeyblossom
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #14 Skrevet 21. august 2015 Nå har jeg møtt altfor mange på kort tid. Og det blir så jævlig mye å skulle planlegge. Møte x der og y der osv. Jeg husker nesten ikke hvem som er hvem. Hva jeg har skrevet om med hvem. Dette har tatt helt av! Må bare få ut litt frustrasjon!Anonymous poster hash: 2da78...3db Typisk damer det der ja ...skulle tro menn kun var til for å gi dere oppmerksomhet der inne kostant ..? .. Anonymous poster hash: 96b09...fc0
millabs Skrevet 22. august 2015 #15 Skrevet 22. august 2015 Oi.. jeg hatt tinder i litt over et halvt år.. har møtt en.. og det har ikke vært spørsmål om å møte de andre jeg har der inne. synes rett og slett det er ganske kjedelig. hadde en som nviterte meg ut, men da hadde jeg ikke mulighet og da begynte han å straffe meg med å ikke svare og bare like bildene mine. jeg spurte han rett ut om han ikke gadd å svare fordi jeg ikke hadde mulighet den ene kvelden. Det bekrefta han. Meget sært spør du meg. Jeg må si meg enig i at det er greit å forholde seg til en av gangen. Man får litt mer oversikt da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå