Gå til innhold

Hva slags giftering til forlovelsesring med mange diamanter?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg fikk denne utrolig fine forlovelsesringen av min kjære. :rodmer:

26959-1-2.jpg

Men når vi gifter oss vil jeg gjerne ha en ring til som symboliserer akkurat dette, at vi da er gift.
Har dere noen tips til hva slags ring man burde velge til?

Endret av eme
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer ikke opp noe ring i linken din. Men til en ring med mange diamanter synes jeg det er veldig elegant med en enkel og glatt giftering i samme metall som forlovelsesringen.

Mer bling på gifteringen blir for meg blir litt sånn "nyrik russer i USA". :)

Anonymous poster hash: fbbc4...816

Skrevet

Det kommer ikke opp noe ring i linken din. Men til en ring med mange diamanter synes jeg det er veldig elegant med en enkel og glatt giftering i samme metall som forlovelsesringen.

Mer bling på gifteringen blir for meg blir litt sånn "nyrik russer i USA". :)

Oppdaterte linken nå. 

Ja, jeg er veldig enig i at det kan bli ALT for mye med en giftering som er mye, men prøvde en helt enkel uten noe og det så også veldig rart ut!

Skrevet

alliansering, kanskje

Anonymous poster hash: 79e77...e48
Skrevet

Oi, fin ring! :)

Ser den at det kan bli rart med en helt enkel en. Kanskje en smal ring med mange små diamanter på rekkehadde vært noe i stedet? Altså ikke tradisjonell alliansering, men enda smalere? Så Thune hadde flere.

Får du plass til det på fingeren, forresten?

Skrevet

Kjempe fin ring. Den ser allerede ganske bred ut med 3rader med diamanter, så det kan bli vanskelig å kombinere den med enda en ring?

Skrevet

Oi, fin ring! :)

Ser den at det kan bli rart med en helt enkel en. Kanskje en smal ring med mange små diamanter på rekkehadde vært noe i stedet? Altså ikke tradisjonell alliansering, men enda smalere? Så Thune hadde flere.

Får du plass til det på fingeren, forresten?

Ja, tror det må bli en veldig smal med en eller få diamanter på rekke. 

Får dra og prøve alt de har og ta bilder av ulike så kanskje jeg venner meg til tanken. 

Det er ikke den største thune selger heldigvis, så det går fint hvis den er smal :) Jeg har lyst til å være litt tradisjonell med å ha en egen som symboliserer at vi er gift 

Skrevet

Nydelig ring TS:). Selv har jeg en rosett ring og skal ha en smal Rekkering ved siden av fra thune. Du må gå å prøve, da får man se hva som passer og ikke. Men jeg har forelsket meg helt i rekkeringer som giftering. I utgangspunktet skulle jeg ha en helt vanlig glatt ring hehe. Meninger endrer seg når man prøver på.

Skrevet

Her er den gifte ringen jeg har sett på

post-88434-121506_thumb.jpg

Skrevet

Her er den gifte ringen jeg har sett på

Den er fin, men ville nok valgt den typen som er enda smalere. :)

Skrevet

Den er smal på. Ser mye større ut på bilde enn i virkeligheten hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...