Gå til innhold

Dårlig av ny seng!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt ny seng med latex overmadrass, som har trekk som er "temperaturregulerende". Jeg ble utrolig dårlig etter bare èn natt, opplevde overopphetning, kløe, utslett. Sistnevnte som jeg føler er en følge av overopphetningen. Måtte bare ta vekk overmadrassen etter noen timer.

Men problemet er at jeg klør veldig og føler at kroppen er overopphetet fortsatt. Jeg vet med 100% sikkerhet at dette er relatert til overmadrassen, men blir usikker på om det er pga det temperaturregulerende trekket, eller om jeg kan være allergisk mot latex? Eller begge deler?

jeg sov på latex tidligere i sommer uten problem (ikke fra samme produsent), og jeg har aldri hatt problemer med latexallergi tidligere. Men så får jeg vite at det er forskjellige typer latex, og jeg blir veldig usikker på om jeg i det hele tatt bør prøve å sove noe mer på den madrassen?

Noen som har synspunkter/erfaring?

Anonymous poster hash: 9468a...e4e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du allergisk mot latex, er det uansett hvilken "type"

Anonymous poster hash: 4d660...513
Skrevet

latex allrgi

Anonymous poster hash: 5d608...37e
Skrevet

Takk for svar. Jeg innså at oppvaskhanskenen mine ikke er laget av latex, men likevel så er det jo ikke lenge siden jeg var hos tannlegen og satt i 2 timer med kofferdammaske. Så da kan jeg umulig være allergisk mot latex, og da må det være det varmeregulerende trekket på overmadrassen som er synderen.

Kjedelig uansett :/

Anonymous poster hash: 9468a...e4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...