Gå til innhold

Dere som spiser ute på date

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns dere ikke det er pinlig å spise, altså tygge og styre på date? Hadde ikke fått ned en bit jeg da.

Anonymous poster hash: 21da3...6e6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis man ikke kan spise foran andre, hvordan skal samlivet med ikke bare en framtidig partner, men også familie og venner være. Sitter du alltid på et eget rom og spiser?

Selvfølgelig kan man velge å ikke slurpe spaghetti på første date, men utenom det, burde vanlig tygging med vanlig folkeskikk ikke være noe problem.

Skrevet

Jeg synes det er mer pinlig første gang jeg har penisen hans i munnen, for å være ærlig.

Anonymous poster hash: 02970...382
  • Liker 7
Skrevet

Hvis man ikke kan spise foran andre, hvordan skal samlivet med ikke bare en framtidig partner, men også familie og venner være. Sitter du alltid på et eget rom og spiser?

Selvfølgelig kan man velge å ikke slurpe spaghetti på første date, men utenom det, burde vanlig tygging med vanlig folkeskikk ikke være noe problem.

Det er bare noe flaut ved det, som å nyte maten, tygge osv mens man fører småfalske samtaler :P

Skrevet

Syns dere ikke det er pinlig å spise, altså tygge og styre på date? Hadde ikke fått ned en bit jeg da.

Jooooo, helt enig med deg. Bedre å ha første daten andre steder hvor man slipper sånt. Skjønner heller ikke hvordan man kan kose seg med mat i en sånn setting.

Anonymous poster hash: ae6a7...ac9

Skrevet

Sånn er jeg også..

Jeg foretrekker egentlig de første datene uten mat,eventuelt bare noe lett som man kan bite i...

Vet ikke hvorfor, har alltid vert sånn..

Har vel kanskje noe med saken å gjøre også at normalt sett er jeg så nervøs og spent at jeg ikke får ned en bit...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...