AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #1 Skrevet 21. august 2015 På et senter denne uken. En eldre person skulle kjøpe ny tlf. Forst at personen så dårlig også. Hvordan får jeg den i gang, spør kunden. Du gjør sånn og sånn. Kunden gir uttrykk for at det var en ukjent verden...dette med mobil. Vi kan starte den opp,men det koster 250 kr. Ja du får gjøre det da, sier kunden er det mulig å ta 250 kr for en jobb på 2 min? Hadde lyst å si til kunden at det er andre butikker her,som gjør det gratisAnonymous poster hash: a640f...4d6
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #2 Skrevet 21. august 2015 Det synes jeg var uvennelig gjort av de som tok betalt. Det går ellers under "service", noe som gir fornøyde kunder. Fornøyde kunder er god reklame. Bedre reklame enn fornøyde kunder er det ikke mulig å få. Anonymous poster hash: e5a78...03f
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #3 Skrevet 21. august 2015 Syns det var rå pris. Aldri hørt om det før .Anonymous poster hash: a640f...4d6
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #4 Skrevet 21. august 2015 Dette kalles visst fint for "klargjøring". Noe mange kjeder gjør og tar seg betalt for både på pc, brett, mobil og tv. Anonymous poster hash: e089f...80f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå