AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #1 Skrevet 21. august 2015 Har nylig satt inn i spiral og har derfor ikke kontroll på blødningene på samme måte som før. Hadde håpet jeg skille bli kvitt mens -men 14 dager er kanskje litt kort å stoppe systemet. Saken er at vi skal starte på plaskekurs denne helgen med datter. Har ingen andre som kan gå akkurat denne gangen. Har tidligere ikke deltatt under mensen. Vil en ob være stoppede nok? Aldri brukt ob. J 22Anonymous poster hash: 6009a...9fa
Beccy87 Skrevet 21. august 2015 #2 Skrevet 21. august 2015 Ob er en bra løsning. Sett i en ny rett før du går i vannet og bytt rett etter du er ferdig. Dersom du aldri har brukt OB før vil jeg råde deg til å ta det i bruk allerede i dag så du får øvd deg litt på å sette i og ta ut. (det følger med bruksanvisning i pakken) Ta også høyde for hvor mye du blør når du tenker på hvilken størrelse du velger. Medium til mye vil jeg anbefale rosa når du skal bade.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #3 Skrevet 21. august 2015 Ja, du kan bade med tampong. Bare husk å skifte med en gang du går ut av vannet (ok, du kan vente til du har kommet inn på do, da). Anonymous poster hash: e604b...675
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå