Ella Grisella Skrevet 21. august 2015 #1 Skrevet 21. august 2015 Jeg er så glad i klær og mote. Det er liksom min største lidenskap. Men det er dyrt, og jeg har ikke sjans til å leve ut denne lidenskapen. Dere som elsker klær, hva gjør dere? Og hvordan?
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #2 Skrevet 21. august 2015 Jeg er så glad i klær og mote. Det er liksom min største lidenskap. Men det er dyrt, og jeg har ikke sjans til å leve ut denne lidenskapen. Dere som elsker klær, hva gjør dere? Og hvordan? Jobber for pengene...Anonymous poster hash: e806d...036
J_9 Skrevet 21. august 2015 #4 Skrevet 21. august 2015 Legger alt jeg liker i ønskelisten på Nelly.com også sitter jeg tålmodig og sjekker hvilke av disse plaggene som kommer først på salg😂
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #5 Skrevet 21. august 2015 Jeg er så glad i klær og mote. Det er liksom min største lidenskap. Men det er dyrt, og jeg har ikke sjans til å leve ut denne lidenskapen. Dere som elsker klær, hva gjør dere? Og hvordan? Kjøper klær i butikker med overkommelige priser? Anonymous poster hash: e96a9...4b8 1
Gjest lipgloss Skrevet 21. august 2015 #6 Skrevet 21. august 2015 elsker også klær,jobber og jobber for å kjøpe det jeg ønsker,men kan ikke få alt da vettu:)
SardintrollReturns Skrevet 22. august 2015 #7 Skrevet 22. august 2015 Jeg stikker stadig vekk innom Fretex. Hender det dukker opp noe bra der. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå