Gå til innhold

Enda en tråd om luft i magen..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De siste 3-4 dagene har jeg slitt veldig med magen. Spesielt bråkete, løs avføring en gang om dagen, ellers generelt uvel.

Men det er som at lufta oppholder seg i magesekken, ikke i tarmene, og det er så sykt ubehagelig akkurat nå, er som at jeg har en klump med luft som presser oppover.

Det er ikke en rap heller, for det skjer ingenting..

Hva i all verden skal jeg gjøre?

Kjerringråd? Jeg vet ikke om jeg har fått i meg noe jeg ikke skulle gjort, men begynner å lure..

Anonymous poster hash: 7d1b0...3d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøp imogas eller miniform på apoteket. Spis fennikel, eller drikk fennikelte. Sett deg på huk, så kjærene presser opp i magen, og se om du får ut litt luft på det viset. Unngå å få i deg mye fiber, og hold deg unna mat på fodmap-listen. 

Anonymous poster hash: bb506...6b5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp imogas eller miniform på apoteket. Spis fennikel, eller drikk fennikelte. Sett deg på huk, så kjærene presser opp i magen, og se om du får ut litt luft på det viset. Unngå å få i deg mye fiber, og hold deg unna mat på fodmap-listen.

Tusen takk for tips! Både te og imogas skal definitivt kjøpes inn med en gang! :klem:

Anonymous poster hash: 7d1b0...3d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mosjon hjelper også mot luftplager. (men det kan være greit å løpe seg en tur hvor ingen hører eventuelle brakere som slippes underveis...)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fennikel og/ eller karvefrø. Fungerer skremmende bra.

Anonymous poster hash: 30a87...872

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...