Gå til innhold

Den store kjerligheten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg lurer på om noen har opplevd en kjempe stor kjærlighet ved første blikk? Jeg har opplevd en uforklarlig kjerlighet ved første blikk. Jeg datet denne personen bare noen få ganger så ville han ikke ha kontakt mer.

Men dette var helt anderledes enn alt annet jeg har opplevd. Det var som at tiden sto stille når jeg traff blikket hans. Det var også en gjenkjenning på denne personen. Jeg kunne ikke forklare hvorfor jeg var så glad I han. Det var som at denne personen var umulig å ikke legge merke til I folkemengden. Og det var en følelse av å kjenne denne personen og "minner" jeg ikke kunne sette ord på. En slags følelse jeg ikke kunne sette ord på.

Jeg ble også dratt mot denne personen. Sliter veldig med å glemme denne personen. Er mye som minner meg om han. Har måttet flyttet bort fra byen og til landet en periode.

Høres kanskje rart ut, men setter pris på vis flere har opplevd dette kan dele det.

Fikk også en salgs "d ja vu"

Flere som har opplevd dette? :)

Anonymous poster hash: f674e...805

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det har jeg opplevd. Vel var jeg forelsket i ham før jeg traff ham - og visste allerede før jeg traff ham at denne mannen bare må jeg ha. 

"Tilfeldigheter" førte oss til samme selskap en gang og heldigvis ble forelskelsen min gjengjeldt. Etter den kvelden ble det oss to .... helt til døden skilte oss over 20 år senere. 

Anonymous poster hash: 6e6d5...aa1
  • Liker 1
Skrevet

Dette tror jeg er den som skjebnen har lagd for deg :)
Om dere ikke blir sammen i dette livet, så har dere garantert hatt en connection (til og med kanskje som mor og sønn) i et tidligere liv og vil møtes igjen for hellig kjærlighets union i et senere liv.

Anonymous poster hash: e5f7b...128
  • Liker 1
Skrevet

Hva mente du med dette du som skrev det første svaret? Var det en spøk?

Skrevet

Jeg også har det slik og tror jeg har møtt hun! Vi har enda ikke snakket sammen, jeg har prøvd å sjekket henne opp men ikke fått noe svar!

Jeg bare vet at hun vil bli min kjæreste......

En slags indre stemme som forteller meg det.

mvh

Gutt

Anonymous poster hash: 90482...cba
Skrevet

Dette er så rart. Er en indre stemme som forteller meg dette også. Men vet ikke om jeg skal tro på det da han har dumpet meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...