AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #1 Skrevet 21. august 2015 I morgentidlig kl 1100 skal jeg hoppe i fallskjerm for alle første gang (tandemhopp)..gleder meg og har sett frem til dette lenge ..er også spent.. Noen av dere som har hoppet tandemhopp? Hvordan var det? Dro dere dit alene? Jeg har ingen med meg dit..så føler meg litt dum som er helt alene.hehe.. Håper på svar Hilsen jente 26Anonymous poster hash: b2c8c...af5
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #2 Skrevet 21. august 2015 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHH SÅÅÅÅ MISUNNELIG!!!!! Skriv hvordan det gikk! Anonymous poster hash: 9c470...fa1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #3 Skrevet 21. august 2015 Ts her. Ja det kan jeg gjøre Er så spent!!!!Anonymous poster hash: b2c8c...af5
Florence Skrevet 21. august 2015 #4 Skrevet 21. august 2015 Jeg har gjort det! Jeg dro med to venninner så jeg var ikke alene. Men du kommer raskt i snakk med de andre som skal hoppe, så det går nok bra Det er helt fantastisk, gled deg
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #5 Skrevet 21. august 2015 Ts her. Så bra at du syns det var en fantastisk opplevelse Jeg gleder meg Anonymous poster hash: b2c8c...af5
Gjest Runforit Skrevet 21. august 2015 #6 Skrevet 21. august 2015 Ahhh!!!!! Det drømmer jeg også om! Hvor gjør du det og hva kostet det?
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #7 Skrevet 21. august 2015 Ts her. Skal hoppe i Tromsø koster 4400 inkludert filming av hoppet Anonymous poster hash: b2c8c...af5
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #8 Skrevet 21. august 2015 Ts her igjen. Du som har hoppet tandem før..fikk du hoppet filmet/tatt bilder i luften..i såfall tok det lang tid før du fikk film/bilder? Anonymous poster hash: b2c8c...af5
Gjest Runforit Skrevet 21. august 2015 #9 Skrevet 21. august 2015 Ts her. Skal hoppe i Tromsø koster 4400 inkludert filming av hoppet Anonymous poster hash: b2c8c...af5 Så kult!!! Kos deg!!!
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #10 Skrevet 21. august 2015 Jeg skal også snart gjøre det! Gleder meg som en liten unge! Skal ikke i Tromsø da, så vi gjør det nok ikke sammen, TS. Anonymous poster hash: fdfaf...685
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #11 Skrevet 22. august 2015 Jeg har hoppet! Var kun meg og instruktøren i flyet. Syns det var skummelt så lenge vi var i fritt fall, men det ble gøy når skjermen løste seg ut og jeg fikk styre og sveve rundt. Var en av de tingene jeg bare *måtte* prøve. Lykke til! Anonymous poster hash: 40338...114
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #13 Skrevet 22. august 2015 Ts her. Kun 2 timer til hoppet. Været er fantastisk og jeg er så spent :D Anonymous poster hash: b2c8c...af5
Florence Skrevet 22. august 2015 #14 Skrevet 22. august 2015 Ts her igjen. Du som har hoppet tandem før..fikk du hoppet filmet/tatt bilder i luften..i såfall tok det lang tid før du fikk film/bilder?Anonymous poster hash: b2c8c...af5 Hei, sorry så ikke dette før nå. Du må sitere meg for at jeg skal få det med meg. Jeg valgte å ikke ha bilder eller film, men de jeg var med fikk det med en gang etterpå.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #15 Skrevet 22. august 2015 Ts her. Da har jeg hoppet og det var helt fantastisk rått!!!:D Anbefales Jeg fikk det filmet, og får det i posten om noen dager :)Anonymous poster hash: b2c8c...af5
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #16 Skrevet 22. august 2015 Hei, sorry så ikke dette før nå. Du må sitere meg for at jeg skal få det med meg. Jeg valgte å ikke ha bilder eller film, men de jeg var med fikk det med en gang etterpå. Hei igjen TS her:) sorry..glemte å sitere Jeg fikk filmet hoppet og får det i posten om noen dager Jeg syntes det var fantastisk å sveve i lufta og instruktøren som var en britisk mann på over 60 år var hyggelig og flink.. Vi satt i et svært lite fly der det kun var plass til meg,instruktøren,piloten,filmmannen og en frihopper så det var svært trangt.. Så selv om jeg er veldig fornøyd med hoppet er jeg en som overtenker for mye over ting og nå flere timer etter hoppet er det en liten ting jeg går å tenker på.. For at selen skulle festes helt ordentlig til instruktøren sa han jeg en liten stund måtte sitte oppå fanget..det føltes ubehagelig da det var et trangt fly og jeg følte meg tung der jeg satt på fanget til mannen som selv ikke var så stor også følte jeg nesten jeg knuste "utstyret" til instruktøren selv om det kan være selen jeg kjente..men etter en kort stund fikk jeg sitte på gulvet mellom bena og det ble litt bedre... Hvorfor tenker jeg på en filleting som dette når jeg var superfornøyd med hoppet og den opplevelsen..er det bare intimgrensa mi kanskje? Hvordan var din opplevelse inni flyet sammen med instruktøren? Syns det er greit å høre hvordan du opplevde det og at jeg nå i kveld kan kaste denne tulletanken ut av vindu hehe Anonymous poster hash: b2c8c...af5
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #17 Skrevet 22. august 2015 Hei, sorry så ikke dette før nå. Du må sitere meg for at jeg skal få det med meg. Jeg valgte å ikke ha bilder eller film, men de jeg var med fikk det med en gang etterpå. Tips: klikk på brukernavnet ditt på topplinja og så gå til "mitt innhold". Anonymous poster hash: fdfaf...685
Florence Skrevet 24. august 2015 #18 Skrevet 24. august 2015 Hei igjen TS her:) sorry..glemte å sitere Jeg fikk filmet hoppet og får det i posten om noen dager Jeg syntes det var fantastisk å sveve i lufta og instruktøren som var en britisk mann på over 60 år var hyggelig og flink.. Vi satt i et svært lite fly der det kun var plass til meg,instruktøren,piloten,filmmannen og en frihopper så det var svært trangt.. Så selv om jeg er veldig fornøyd med hoppet er jeg en som overtenker for mye over ting og nå flere timer etter hoppet er det en liten ting jeg går å tenker på.. For at selen skulle festes helt ordentlig til instruktøren sa han jeg en liten stund måtte sitte oppå fanget..det føltes ubehagelig da det var et trangt fly og jeg følte meg tung der jeg satt på fanget til mannen som selv ikke var så stor også følte jeg nesten jeg knuste "utstyret" til instruktøren selv om det kan være selen jeg kjente..men etter en kort stund fikk jeg sitte på gulvet mellom bena og det ble litt bedre... Hvorfor tenker jeg på en filleting som dette når jeg var superfornøyd med hoppet og den opplevelsen..er det bare intimgrensa mi kanskje? Hvordan var din opplevelse inni flyet sammen med instruktøren? Syns det er greit å høre hvordan du opplevde det og at jeg nå i kveld kan kaste denne tulletanken ut av vindu hehe Anonymous poster hash: b2c8c...af5 Vi hadde et større fly, vi var 4 som hoppet + instruktørene så jeg satt bare mellom beina hans hele veien. Kast tulletanken ut av vinduet, nå har du gjort det og du bør være stolt av deg selv. Er ikke barebare å hoppe ut av et fly. Tips: klikk på brukernavnet ditt på topplinja og så gå til "mitt innhold". Anonymous poster hash: fdfaf...685 Jeg vet det, men jeg må fortsatt vite at det er meg de vil ha et svar av, ikke bare at tråden er kommentert i etter meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå