Gå til innhold

Tør jeg gå med magetopp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har lyst il å gå med magetopp i dag. Det er så varmt! Men så er jeg redd for at det vil se ufint eller teit ut.  Jeg har aldri gått med topp som viser magen i en norsk by. Jeg skal til og med møte venner, så det er ikke snakk om en topp å bare gå i butikken med.

Jeg er ikke tynn, ikke slank en gang, men jeg er ganske gjennomsnittlig og har en definert midje. Jeg har litt hippie-stil. Altså lite sminke og flate sko. Så untatt magetoppen, så er jeg ikke spesielt utfordrende. Toppen ser litt ut som denne: https://img1.etsystatic.com/057/1/6743295/il_214x170.722844793_bn9k.jpg, bare kortere. Jeg har et høyt skjørt som går omtrent opp til navlen.

Hva tror dere? Kan det funke?

Anonymous poster hash: f7b8a...46c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Magetopp og tjukk?

Nei, jeg er ikke tjukk. Har vel en BMI på ca 23, men det som kalles "timeglassfigur". Altså tyter ikke magen ut, men er flat og svinger inn. Men jeg har såpass med pupper og rumpe, at jeg alltid er litt redd for å se for seksuell ut, eller vulgær som det så fint heter.

- TS

Skrevet

Ta på deg magetoppen du :) 

• Liker 1
Skrevet

Det må du nesten finne ut av selv. Det hjelper ikke hva folk her inne sier, det er du selv som skal gå i den.

Skrevet

Det må du nesten finne ut av selv. Det hjelper ikke hva folk her inne sier, det er du selv som skal gå i den.

Jeg vet jeg kan gå i det hvis jeg vil. Men jeg lurer bare på hva som generelt sees på som ok når det gjelder magetopper. At å være tykk med magetopp er nei-nei, er vel en ganske kjent holdning. Men hva med oss som verken er tykke eller tynne?

-TS

Skrevet

Personlig synes jeg ikke magetopp er pent, hverken på slanke, normale eller tykke kropper. Det finnes så mange fine og lette topper/tunika, som dekker overkroppen uten å være varme.

Anonymous poster hash: a133b...a0b
  • Liker 4
Skrevet

Klart du kan, kjør på ;)

• Liker 1
Gjest Angry Man
Skrevet

Ingen kan svare på det uten bilde. Men sånn i utganspunktet høres det greit ut. Go for it.

Skrevet

Jeg vet jeg kan gå i det hvis jeg vil. Men jeg lurer bare på hva som generelt sees på som ok når det gjelder magetopper. At å være tykk med magetopp er nei-nei, er vel en ganske kjent holdning. Men hva med oss som verken er tykke eller tynne?

-TS

Jeg har sett mange jenter som kan defineres som tykke (spesielt her på KG......!) som virkelig har kledd magetopper i løpet av sommeren. Det handler litt om hva slags stoff og snitt det er på magetoppen, hva man har til og ikke minst hva man har under. Dessuten trenger ikke magetoppen vise hele magen heller :)

Ta en titt på bloggen girlwithcurves.com så ser du hva jeg mener!

Skrevet

Magetopp og tjukk?

Hva så?

Gjest Dårris
Skrevet

Personlig syns jeg magetopp er dritstygt og blodharry (og nei, jeg er ikke tjukk), men ønsker du å bruke det, så kjør på. Høres jo absolutt ut som du har mage til det. :)

Skrevet

Ny og dum?

Blond og fittete?

Anonymous poster hash: 3b041...821

Skrevet

Ja det så ut som en fin topp! Magetopp er IKKE forbeholdt tynne barbier!
Så lenge den dekker ribbeina er den fint brukbar i norge, men går den rett under puppene så syntes jeg det passer seg bedre på stranden i utlandet og ikke midt i oslo sentrum.

Anonymous poster hash: 4b723...a65
Skrevet

Blond og fittete?

Anonymous poster hash: 3b041...821

Tydeligvis.

Skrevet

Jeg er enig i at magetopp ikke kun er fremholdt de tynne. Derimot syns jeg ikke det er særlig pent på de med store/større pupper. Det ser litt vulgært og veldig rart ut.

Jeg har selv i god tro kjøpt et par lange magetopper, men med store pupper syns jeg bare det blir teit.

Men, who cares! Om du syns du er fin, og bærer plagget med stolthet, vil du mest sannsynlig se bra ut!

Anonymous poster hash: 43959...c26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...