Gå til innhold

Nedtelling til julaften!

Anbefalte innlegg

Skrevet

i Dag er det bare 125 dager igjen til julaften, og bare 99 dager igjen til første søndag i advent.

Anonymous poster hash: 69609...bd2
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke heller telle inni deg til dess juleforumet åpner, så kan dere ha den galskapen i deres egen lille boble der inne.

Jeg teller ned til 25 desember, for da er hele overkonsum driten ferdig heldigvis

Anonymous poster hash: 09fe2...b5d

• Liker 1
Gjest hells bells
Skrevet

Litt for tidlig for meg ennå :nissevink:

Er kjempeglad i juleforberedelser og alt som har med jula å gjøre,men begynner ikke før i oktober,november med gaveinnkjøp. Desember er baketid og pyntetid.

Så i oktober ser du meg i juleforumet her :nisseblunk:

:tree::gave::kalle::nisse::engel::hoho::tre:

Skrevet

bare 124 dager igjen til julaften. :gave:

:nisseblunk:

Gjest Jacklost
Skrevet

Er det ikke litt for tidlig å begynne og tenke på jul nå?

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet

Kan du ikke heller telle inni deg til dess juleforumet åpner, så kan dere ha den galskapen i deres egen lille boble der inne.

Jeg teller ned til 25 desember, for da er hele overkonsum driten ferdig heldigvis

Hva mener du med det?

Skrevet

Hva mener du med det?

Hvor mange Julegaver har dere kjøpt og hvor mange av de er pakket inn?

Jeg startet i desember i fjor og har kjøpt ca 50 gaver, og begynte innpakkingen allerede på Julaften i fjor...

:nissegutt::gave: :gave: :gave: :gave: :gave: :gave: :nissevink:

Anonymous poster hash: 1833a...14c

• Liker 1
Gjest imperio
Skrevet

Jeg har sykt lyst til å se Jul i Blåfjell nå, men må vente til 1. desember  :trist:

Gjest Hummels
Skrevet

Johoo. Ikke lenge til nissen kommer til meg, og gir meg det jeg vil ha! 

Skrevet

Jeg har sykt lyst til å se Jul i Blåfjell nå, men må vente til 1. desember  :trist:

http://cdon.no/film/jul_p%c3%a5_m%c3%a5netoppen_(4_disc)-536203

Kanskje det er mulig å kjøpe den på internett, en eller annen plass? Akkurat nå er den utsolgt hos CDON, men kanskje den kommer  tilbake igjen, ganske snart? I tillegg kan du vel sjekke andre nettbutikker eller noe i mellomtiden?

Skrevet

Eller så kan dem som har lyst, telle ned her.

Og så kan du holde deg unna slik at dem som er veldig interessert i julen kan beholde denne tråden i ro og fred.

Gjest imperio
Skrevet

http://cdon.no/film/jul_p%c3%a5_m%c3%a5netoppen_(4_disc)-536203

Kanskje det er mulig å kjøpe den på internett, en eller annen plass? Akkurat nå er den utsolgt hos CDON, men kanskje den kommer  tilbake igjen, ganske snart? I tillegg kan du vel sjekke andre nettbutikker eller noe i mellomtiden?

Har den på DVD så klart. Men blir helt feil å se den nå. Været ødelegger stemningen. 

Skrevet

Det er "bare" 121 dager igjen til julaften.....   :nissevink:   :nissegutt:

Begynner å få dårlig tid til å fikse alle julegavene og sånn. :bond:   :gave:

• Liker 1
Skrevet

120 dager igjen til 24. desember.

Det var tydeligvis ikke fullt så stor interesse for en slik nedtelling som jeg først trodde....    :trist:

Skrevet

Er det Jul i Blåfjell som vises i år?!?!?  :sjokkert:  :sjokkert:  :sjokkert:  :sjokkert:

JEG HÅPER DET! JEG ELSKER JUL I BLÅFJELL!

Og er 25 år... Men samma det, jeg elsker det programmet. Jeg skulle bare ønske Jul i Skomakergata og Amalies jul blir vist også :(

Savner til og med Olsenbanden JR.

Akk... :( 

Skrevet

Nei...

De skal vise Julekongen istedet.

Ahh..! 

Gjest lipgloss
Skrevet

huff kan ikke tenke på julaften nå,burde gå 2 år imellom vær feiring, syns det blir for ofte

Gjest imperio
Skrevet (endret)

Er det Jul i Blåfjell som vises i år?!?!?  :sjokkert:  :sjokkert:  :sjokkert:  :sjokkert:

JEG HÅPER DET! JEG ELSKER JUL I BLÅFJELL!

Og er 25 år... Men samma det, jeg elsker det programmet. Jeg skulle bare ønske Jul i Skomakergata og Amalies jul blir vist også :(

Savner til og med Olsenbanden JR.

Akk... :(

De skal vise "Julekongen" på NRK  :trist:

Ingen jul i blåfjell innen 2018 ihvertfall, vet kun frem til 2017 og da er det jul i svingen, 2016 er det snøfall (noe nytt) og i år er det julekongen. 

Men, jeg har jul i blåfjell på DVD, så for meg så blir det som alle andre år, Jul i Blåfjell første halvdel, så jul på månetoppen andre halvdel og the julekalender igjennom hele Desember  :danse:  Har alle tre på DVD. 

Edit: Og Olsenbanden jr første kupp (julekalenderen) før, etter eller samtidig som jul på månetoppen. Slik gjør jeg det vært år. Den bruker jeg å se randomt, mens de andre er fast  :fnise:

Gikk på folkehøgskole for noen år siden og først lo folk av meg (de som hang med romkameraten min, de var sånn "Må følge strømmen for å være kul" og 3-4 år yngre enn meg), men da de andre på skolen fikk høre at jeg skulle se det på DVD, så ble vi en stor gjeng som satt å så det vær dag. Men vi måtte se alle episodene før 24. Desember siden vi gikk ut i ferie. Noen ganger lagde vi pepperkaker, eller hadde kakao med krem, eller noe annet vi lagde på dagtid, også koste vi oss om kvelden. 

Vi hadde en overnatting med masse godteri og maraton av de siste episodene dagen før vi gikk ut i ferie, også så vi mange julefilmer hele natten etter vi var ferdig, kjempe koselig. Kommer aldri til å glemme det. 

Endret av imperio
  • 2 uker senere...
Skrevet

Fremdeles alt for lenge igjen til julaften....   :grine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...