Gå til innhold

Hvor får jeg tak i billigst iphone-lader (ekte)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min har en iphone 5c hvor original-laderen streiket. Kjøpte så en ny lader fra en annen produsent til en brøkdel av den prisen apple skal ha for de originale. Så kjørte hun oppdatering på mobilen sin og fikk problemer med ladinga. Dvs den lader bare noen få prosent og må stå over natta for å lade fullt, samtidig som den fort går tom. 

Har lånt en ekte lader nå og det funker fint.. så det er visst ikke batteriet heller. Har hørt at Apple har lagt inn sperringer på bruk av utstyr fra andre produsenter og at det kanskje var derfor det skar seg etter oppdatering?

Noen som kan tipse om hvor jeg finner billigst iphonelader?

Anonymous poster hash: b4dca...871
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De koster det samme overalt, er min erfaring. Uansett om man kjøper på Elkjøp, Clas Ohlson, Teknikmagasinet eller hos Apple selv.

Skrevet

Men fører disse kjedene apples egne laderE? Var på lefdal I går og de hadde kun ladere fra andre produsenter. Hvor mye ca koster de da?

Anonymous poster hash: b4dca...871

Skrevet

179 for støpselet pluss kabel fra samme pris.

Jeg bruker uoriginal kabel, går helt fint. Men de blir slitt og vanskelig etter en stund, den ene min virker kun med en spesifikk side opp, og i det siste har touchen sluttet å virke mens den er koblet til, så jeg må trekke den ut for å svare på tlf, lese meldinger etc.

Gjest Honeyblossom
Skrevet

Ville kjøpt originale ladere.

Koster 179,- pr del (kabel og støpsel) på apple sine nettsider.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...