AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #1 Skrevet 21. august 2015 Kan vekta være ødelagt eller er det jeg som er blind for fakta eller noe? Jeg skrev dette i en annen tråd, men folk svarte selvsagt mest ts, så jeg skriver det igjen. Fakta: Trener hver dag, styrke og cardio litt om hverandre. Her om dagen trente jeg en del styrke, det ble overkropp et par dager på rad selv om det egentlig ikke var helt planlagt. Trener også mye HIIT og høy puls. Trener halvtimesøkter med høy intensitet både når jeg trener styrke og cardio. Brenner mellom 200- 400 kcal omtrent, avhengig av hvor høy puls jeg har og hvor tungt det er. Den ene dagen forrige uke spistejeg veldig lite fordi jeg fikk migrene, så jeg la meg kl 18 i stedet for å spise middag. Så jeg burde ikke ha mye mat i kroppen når jeg veide meg. Klærne sitter som før, synes jeg ser slankere ut og mindre oppblåst enn jeg kan være i perioder. Var ferdig med mensen to dager før jeg veide meg. Før sommerferien veide jeg 54 kilo, og den dagen sa vekta 57.7. Det går vel ikke an?? Spiser vanligvis sunt, mye mat fra bånn av, vegetarisk kosthold. Kan "kose meg" i helga, og i helga før ble det litt potetgull og is fordi jeg var et sted der de ikke hadde vegetarmat, så det var det usunne som ble maten. Sånn er det ikke til vanlig. Spiser heller litt lite enn mye i hverdagen, men har tenkt på det og økt rasjonene. Slutta å telle kalorier, men da jeg gjorde det lå jeg på 1700 daglig (spiste inn det jeg trente). Alt kan vel ikke være muskler heller, men er det mer som kan binde vann? Eller er vekta ødelagt? Eller har jeg virkelig gått opp nesten fire kilo på to og en halv måned?! Anonymous poster hash: 68010...a16
Gjest Runforit Skrevet 21. august 2015 #2 Skrevet 21. august 2015 Blanding av litt vannvekt og muskler? Uansett så jo målene det som teller. Så lenge klærne sitter som før så hadde ikke jeg hengte meg opp i et tall på en vekt.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #3 Skrevet 21. august 2015 Nei, jeg vet jo at man egentlig ikke skal bry seg om tallet, men det føltes så voldsomt med nesten fire kilo når jeg hadde jobba så hardt med å komme ned til 54. Så da lurer jeg på om jeg eller vekta tar feil, eller om det kan være andre grunner til at den viste så mye. Altså, jeg vet at 57.7 overhodet ikke er mye, altså, men mye mer enn 54 over så kort tid. Er 164 cm forresten. Anonymous poster hash: 68010...a16
Gjest Tekola Skrevet 1. september 2015 #4 Skrevet 1. september 2015 Ryddet for reklame og svar til dette. Tekola, admin.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #5 Skrevet 1. september 2015 Vann, vann, vann. (Og kanskje litt muskler?) Ikke vei deg for ofte, det tærer veldig på psyken noe som er tydelig på deg. Så lenge klærne sitter som normalt, så skal du ikke bry deg med det Anonymous poster hash: a4397...61c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå