AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #1 Skrevet 21. august 2015 Er det noen som har denne? http://www.tvins.com/no/h2o-mop-x5-plus-1829 Er du fornøyd? Hva bruker du den til? Anonymous poster hash: 16f2b...00c
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #2 Skrevet 22. august 2015 Er det ingen som har denne? TS Anonymous poster hash: 16f2b...00c
Kjibba Skrevet 22. august 2015 #3 Skrevet 22. august 2015 Mor mi har den forrige modellen og ho er ikkje fornøgd. Men no skal det seiast at ho kun har brukt han på tregolv. Eg prøvde han for å dampe ein kjole og vart positivt overraska Så har tenkt å skaffe meg ein slik eg óg
Bestevenninna di Skrevet 24. august 2015 #4 Skrevet 24. august 2015 Jeg har den. Brukt den på linolium, parket, toalett og kjøkkenvask, samt dampong av klær. Den er helt grei, men ikke noe vidunder så det er sakt. Den er ikke tilfredstillende nok til å kunnes som eneste vaskeredskap da den langt fra tar alt. Men den desinfiserer så av den grunn er den ikke helt bortkastet for min del. En del av redskapene som tilbehøret for å ta hundehår tror jeg kan gjøre skade på stoffer da det virker som det farger av. Den for å bruke på klær og gardiner fungerer en gvis grad men har en tendens til å lage våte flekker. Di bustene for å ta mellom fliser blir ødelagt etter førstegangs bruk da det ikke virker som om plastikken ikke tåler den varme dampen. Så den fungerer ikke som du ser den på tv, men jeg har hatt nytte av den, selv om resultatet er 40% av forventningene til hva den fjerner eller hvor lang tid det tar da den er noe tungvint. Men har man penger nok til å bruke ville jeg ikke avfeid den helt, da den noen gang kan være gull. Lykke til 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #5 Skrevet 25. august 2015 Jeg har den. Brukt den en gang og aldri mer. Bortkastet penger.Anonymous poster hash: b896a...d6c
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #6 Skrevet 25. august 2015 Tvins lyger jo om varenes kvalitet http://www.tv2.no/a/5621743 Anonymous poster hash: 324aa...f8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå