AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #1 Skrevet 21. august 2015 Jeg står i brevet at jeg ikke skal si noe, men jeg klarer ikke holde det for meg selv. Jeg har vunnet 950 000 £ i Facebooklotteriet. Og så jeg som ikke har Facebook en gang da... We happily announce to you the official draw of the FACEBOOK® Lottery Promotions for the year 2015, at our Lottery Draw Headquarters in London United Kingdom organized by FACEBOOK®. This is to inform you that you have won a prize money of GBP.950.000.00 (Nine Hundred and Fifty Thousand British Pounds Sterling). FACEBOOK® Promo Inc arranged and gathered E-mail addresses of people that are active online, among the millions that subscribed to all E-mail Providers most specially Yahoo, Gmail, Gawabmail, AOLMAIL, Hotmail and many other E-mail domain, we only select Twenty (20) candidates annually as winners through Electronic Balloting System (EBS) without the candidate applying, we congratulate you for being one of the lucky winners. Our winners includes both subscribers and non subscribers FACEBOOK®.FACEBOOK® organized this lottery in appreciation and encouragement for people to continue using there services. Your Approval File was sent to London United Kingdom due to we have 3 lucky winners in London, so that you can be cleared and paid simultaneously there. HOW TO CLAIM YOUR PRIZE; Simply contact the CLAIMS ADMINISTRATOR (Mr.David Wehner)through the Customer Service Information Headquarters (C.S.I.H Department),he will direct/lead you on the bank that will pay you your won money after all necessary clarifications are certified ok. Strictly contact only our CLAIMS ADMINISTRATOR through this information provided below: Mr.David Wehner CLAIMS ADMINISTRATOR E-mail: [email protected] YOUR WINNING INFORMATION'S ARE; These are your identification numbers: Ticket Number: 00545 188 564756. Prize Number: #77801209/N. Winning Number: FB/575061725. Serial Number 5368/02. Lucky Numbers: 17 98 09 67 46. IMPORTANT NOTICE; Send these following information to Mr.David Wehner immediately for further procession. 1). Full Name: ............................ (2). Telephone Number:...................... (3). Contact Address:....................... (4). Date of birth :........................ (5). Age:................................... 6). Occupation:............................ (7). Sex:................................... (8). Marital Status:........................ (9). Country of Origin:..................... (10). Winning Number:....................... 11). Serial number:........................ (12). Lucky numbers:........................ Send both your winning information and your personal information to the CLAIMS ADMINISTRATOR ( Mr.David Wehner ). KEEP THIS WINNING PRIVATE AND CONFIDENTIAL UNTIL YOU RECEIVE YOUR PRIZE MONEY. NOTE THAT NOBODY OR EVEN THE APPOINTED BANK HAS THE RIGHT TO TOUCH, DEDUCT OR GET ACCESS TO YOUR PRIZE MONEY FOR ANY REASON. THEY HAVE BEEN WARNED STRICTLY! DIRECTIVES:To contact the claims administrator (Mr.David Wehner),just click on reply and his email address [email protected] will show. Congratulations once again on your winnings!!! Yours in service, Prof.Adam Isserlis. Ikke noe mistenkelig med den mailen vel? Anonymous poster hash: 0924b...570
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #2 Skrevet 21. august 2015 Gratulerer! Har du lyst på mer moro er det vel bare å besvare Anonymous poster hash: 06906...282 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #3 Skrevet 21. august 2015 Gratulerer! Har du lyst på mer moro er det vel bare å besvare Anonymous poster hash: 06906...282 Takk! Jeg er ikke kjapp nok i tankegangen til å ha den typen moro, jeg ville ikke visst hva jeg skulle skrive. Men du er hjertelig velkommen til å benytte deg av informasjonen i mailen hvis du har lyst. Hvis du gjør det må du lov å holde meg oppdatert om hva som skjer. Anonymous poster hash: fdc90...09b
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #4 Skrevet 21. august 2015 Og så jeg som ikke har Facebook en gang da... Da er du jo bare ekstra heldig! Anonymous poster hash: 81462...af5
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #5 Skrevet 21. august 2015 Da er du jo bare ekstra heldig! Anonymous poster hash: 81462...af5 Ja, ikke sant? Og at Facebook er så rause at de gir bort nesten 200 millioner norske kroner til noen som kanskje ikke engang benytter seg av deres tjenester? (20 vinnere á 950 000 £) Det er jo bare helt fantastisk! Jeg tror jeg må melde meg inn med en gang. Anonymous poster hash: fdc90...09b
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #7 Skrevet 26. august 2015 Og de gir seg ikke. Jeg har fått samme e-post enda en gang, det er ikke engang purring. Betyr det at jeg har vunnet 2 ganger? Anonymous poster hash: fdc90...09b
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #8 Skrevet 27. august 2015 Takk! Jeg er ikke kjapp nok i tankegangen til å ha den typen moro, jeg ville ikke visst hva jeg skulle skrive. Men du er hjertelig velkommen til å benytte deg av informasjonen i mailen hvis du har lyst. Hvis du gjør det må du lov å holde meg oppdatert om hva som skjer. Anonymous poster hash: fdc90...09b Forsøk å få dem til å rive seg litt i håret. Du kan jo gi helt feile opplysninger, slik at de får noe å jobbe med... Anonymous poster hash: 841d1...871 1
Honey Dew Skrevet 27. august 2015 #9 Skrevet 27. august 2015 (endret) Du kan jo gjøre noe ala dette. Dette gjelder telefonselgere, men kanskje du kan få til en mail-variant av denne...? http://sfglobe.com/?id=16842 Endret 27. august 2015 av Honey Dew
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #10 Skrevet 27. august 2015 Han her har hatt mye moro i flere år med å få scammerne på kroken: http://www.419eater.com/html/letters.htm Anonymous poster hash: 81462...af5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå