Gå til innhold

singel perfekt?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

...og kanskje er mindre redd for å være alene fordi de vet de takler det?

Det kommer nok heller av at kvinner vet at de igjen kommer til å få tilbud fra menn. Menn vet at dersom de ikke selv aktivt gjør noe, må de leve ensomme til mannen med ljåen banker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du har et bra gammeldags kvinnesyn.

Det er ikke snakk om kvinnesyn, men gener.

I flere hundre millioner år har kvinner og menn utviklet seg. Kjønnene er veldig ulike når det kommer til alt som har med formering å gjøre. Fenomenet med at kvinner får tilbudene og velger mellom ulike partnere finnes hos alle pattedyr. Selv om det var kvinnen som tok initiativet i starten må mannen på en eller annen måte kommunisere riktig tilbake. Denne måten å kommunisere på gir kvinnen følelsen av kjemi, en følelse menn i svært liten grad føler.

Jeg har ikke på noen som helst måte noe gammeldags kvinnesyn, men i motsetning til 99 % av alle menn i Norge har jeg brukt flere hundre timer på å sette meg inn i hvordan kvinners tiltrekningsmekanisme fungerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

sorry ass, men hvordan er det forskningen din foregår?

Jeg har ikke sagt noe om forskning.

Etter at ei jente jeg virkelig ville ha ble sammen med en annen rundt nyttår bestemte jeg meg for å lære meg hvordan kvinner fungerer, og hva dere faktisk vil ha. For meg har dette vært en åpenbaring. Nå vet jeg hvorfor kvinner gjør de valgene av partner som dere gjør. Tidligere ble jeg oppgitt og frustrert når jeg hørte hvordan kvinner vurderte mulige partnere. Det gav ikke mening for meg. I dag derimot, kan jeg forklare hvorfor en kvinne ikke føler den kjemien hun sier hun mangler. De fleste kvinner klarer ikke selv å forklare hvorfor følelsen mangler. I går storkoste jeg meg med bill.mrk. bryllup og syntes litt synd på de guttene som var innom: De hadde rett og slett ikke peiling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er jo fordeler og ulemper med begge deler da..

enten man er singel eller har kjæreste så gjelder det å tenke på fordelene med det og ikke ulempene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare innrøm at du ikke har noen anelse.

er du valhalla i forkledning eller?

Jeg vet ikke hva/hvem valhalla er.

Som jeg nevnte har jeg brukt flere hundre timer på å finne ut av hva kvinner tiltrekkes av, og hvorfor. Jeg gidder ikke bruke flere timer på å fortelle det her.

Tidligere trodde jeg at jeg måtte få jenter til å like meg for at de skulle føle seg tiltrukket av meg. Så jeg fokuserte på det, i stedet for de tingene som utløser seksuell tiltrekning. Det har ingen ting med å være fysisk attraktiv å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg nevnte har jeg brukt flere hundre timer på å finne ut av hva kvinner tiltrekkes av, og hvorfor. Jeg gidder ikke bruke flere timer på å fortelle det her.

du skjønner at denne inngående kunnskapen du hevder å sitte med ikke virker videre overbevisende på denne måten, ikke sant?

jeg mener, hvorfor går du ikke ut og får deg dame eller tjener deg søkkrik på en selvhjelpsbok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bare innrøm at du ikke har noen anelse.

du skjønner at denne inngående kunnskapen du hevder å sitte med ikke virker videre overbevisende på denne måten, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o

eh, du, hvis du bruker det trikset i meldingen du refererer til med å aldri være den første som ser bort, er det ikke rart at få damer tar initiativ til å sjekke deg opp. de tror jo at du er helt psyko når du holder på sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De kan få seg noe bare de går på byen. Dessuten får kvinner alltid oppmerksomhet fra menn, nesten uansett hvor stygge de er. Menn må hele tiden ta initiativet.

Ja, hvis du med dette mener at toppen av indre lykke er at noen vil ligge med deg i fylla, selv om de syns du er stygg og ikke kunne tenke seg et forhold meg deg... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det finnes ihvertfall en del forskning om hvordan kvinner vs menn takler tilværelsen som skilt, og som helt klart viser at kvinner klarer seg veldig mye bedre alene enn det menn gjør.

men det kan jo også henge sammen med at det er flest kvinner som tar initiativ til skilsmisse.

Foskrning viser og at hvis den ene faller fra (snakker her om eldre mennesker), er det en tendens til at kvinnen blomstrer opp, mens hvis det er mannen som blir igjen dor han ofte etter relativ kort stund som enkemann..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...