Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest snart i kloster
Skrevet

Alle onanerer, også i faste forhold.

Men er det vanlig å stønne høyt når det går og den andre kan høre fra andre rommet, eller når man går forbi badet, så kommer det høye stønn?

Er ikke det litt... frekt...

Eller er jeg for sårbar nå?

Bruker fingeren selv i ny og ne, men stønner så lavt jeg kan...

Føler meg så forbigått.

Kanskje jeg skal prøve å stønne i vilden sky når jeg legger meg i kveld, litt før han... så får han se selv (høre).

Men jeg føler det så privat.

Og sexlivet går i bølger, opp og ned.

Noen som synes man kan stønne som man vil, at det er greit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke hatt noe imot om kjæresten lagde lyder mens han onanerte.. hadde vel heller håpet at det var meg han tenkte på :wink:

Skrevet

Jeg er ekstremt sjenert selv på lyder, så jeg onanerer stort sett bare når jeg er alene i huset.

Men de eneste gangene det gjør noe at han onanerer er når jeg har prøvd å få han med på tosammen sex først, og blitt avvist. Og da er det egentlig likegyldig hvor høyt han stønner, da føler jeg meg forbigått uansett. Utover det plager det meg ikke at han gjør det.

Skrevet
Alle onanerer, også i faste forhold.

Men er det vanlig å stønne høyt når det går og den andre kan høre fra andre rommet, eller når man går forbi badet, så kommer det høye stønn?

:ler: Hadde jeg hørt det så hadde jeg ledd meg ihjel. Har ingenting i mot at min kjære onanere, men dette blir vel teit.

Skrevet

:ler: Hadde jeg hørt det så hadde jeg ledd meg ihjel. Har ingenting i mot at min kjære onanere, men dette blir vel teit.

Veldig enig

Gjest Tante Thea
Skrevet

Jeg hadde følt meg forbigått og flau på hans vegne. Dessuten hadde jeg følt at det var demonstrativt og unødvendig. Nei, jeg hadde absolutt ikke likt det!

Skrevet

Er det bare meg som blir kåt når jeg "tar" mannen? :-?

Synes at onani er vanlig også i forhold, og om han onanerer foran meg eller på rom ved siden av gjør meg ingen verdens ting. Vel, selvfølgelig ikke hvis situasjonen er som Eir beskrev det.

Hvorfor ikke si til han at du føler deg forbigått når du hører han, så blir du kanskje invitert med eller i det minste til å se på? :sjarmor:

Skrevet

Hmmm... har ikke vært sammen min kjære SÅ lenge, så jeg har vel til gode noen overraskelser, men jeg visste ikke at det var så vanlig å onanere i et forhold! :roll: Når man er alene, så klart, men når kjæresten er der? Min kjære har så absolutt gjort det når jeg har vært der også, men det er etter at han har prøvd å få med meg og jeg ikke har orket eller hatt lyst og ikke engang orker å hjelpe han... :oops: Har i alle fall aldri "tatt han på fersken"...! Og håper det blir en stund til første gang... :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Herregud hva slags forhold har dere da??

Jeg regner med at kjæresten min også onanerer, jeg gjør det hvertfall selv, men alltid bare om han ikke er hjemme og jeg vet jeg ikke får no av ham. Regner også med det er det samme for ham. At han bare evt onanerer når jeg ikke er der.

Hadde han sittet og runka når jeg var hjemme hadde jeg nok blitt sur, og begynt å lure på om han ikke tente på meg lenger.

Er vi kåte og er hjemme begge, så har vi jo sex SAMMEN!!??!!

Har heller aldri opplevd at kjæresten har tatt seg en runk for om jeg en kveld ikke skulle ha lyst på sex. DET hadde også blitt litt sært. Skulle han ha ligget og runket ved siden av meg da? Nei..

Skrevet

Behovet for å onanere henger ikke nødvendigvis sammen med behovet for å ha sex, særlig ikke hos gutter, har jeg inntrykk av.

Gjest Anonymous
Skrevet

Kanskje ikke, men jeg har hvertfall aldri opplevd at de guttene jeg har bodd med har runket når vi har vært hjemme begge to. Ei heller ville jeg gjort det samme..

Skrevet

Min kjære onanerer ikke. Han mener det er så kjedelig og lite godt i forhold til the real thing. Men så har ikke jeg for vane å ikke ha lyst heller da, og har jeg ikke lyst i utgangspunktet så skal det ikke så rare anstrengelsene til fra hans side før jeg får lyst. ( Han er jo bare helt utrolig deilig)

Men jeg onanerer, og da varierer jeg om jeg lager mye lyd eller ikke, kommer litt ann på fantasienen mine, og definitivt om jeg har høy musikk på eller ikke.

Er det bare ett kjapt "ronk" i sofaen før jeg evnt skal rydde, vaske, så blir det ikke lyd, men om jeg riktig rigger meg godt til med rå musikk og resten av pakken da blir det lyd.

Onanerer bare når jeg er alene(og min datter sover).

Har ikke behov for å onanere når han er her :sjarmor:

Skrevet

Om du ligger på rommet om kvelden og lager stønnelyder så kan det jo hende at mannen hører deg, blir kåt og kommer inn for å være med...

Har vært sammen med flere menn, men jeg har aldri tatt de på fersken å onanere. Det er nok noe som har skjedd når de har vært alene.

Var sammen med en fyr som ble sint da jeg ikek hadde lyst, og jeg sa at han fikk heller gå å ta seg en stille anton.. men - nei, det var helt uaktuelt, han skulle ikke onanere når han hadde dame, nei... Det overrasket meg veldig... Trodde alle menn onanerte, jeg... uansett forhold eller ikke...

Skrevet

At mange gutter har behov for å ronke, også når de er i et forhold, er en ting... Men at han lager lyder som er så høye at du nesten ikke kan unngå å høre det, det er jo fornærmende! Jeg tror jeg hadde blitt såra... Syns det er greit at kjæresten min ronker når jeg ikke er her eller sover... Men ikke utover det...

Skrevet
Kanskje ikke, men jeg har hvertfall aldri opplevd at de guttene jeg har bodd med har runket når vi har vært hjemme begge to. Ei heller ville jeg gjort det samme..

Hvordan vet du hva de gjør når de er i dusjen? Eller når du er i dusjen? Å onanere er mye vanligere enn du tror, også i forhold og også når partneren er hjemme.

Noen ganger trenger man bare en utløsning, både menn og kvinner, uten at man gidder å involvere partneren. Det sier ikke noe negativt om forholdet, snarere tvert i mot. Sex er ikke forbeholdt to mennesker. Det begynner som oftest med bare en...

Skrevet
Min kjære onanerer ikke. Han mener det er så kjedelig og lite godt i forhold til the real thing. :
Mest sannsynlig så lyger han...... Spør hvilke som helst gutt/mann....Alle som er ærlig vil si det samme.
Gjest BortreistNå
Skrevet
Min kjære onanerer ikke. Han mener det er så kjedelig og lite godt  

---------------------------------------------------------------

Er det bare ett kjapt "ronk" i sofaen

Er enig med de andre her, gutter/ menn som sier de ikke onanerer, lyver nok mest sannsynlig.

Ellers, så syns jeg det er så fint at du som jente bruker ordet ronke om å onanere. Hvor skal ikke vi jenter også kunne si at vi ronker?? Jeg og sambo prater åpent om at vi begge ronker, men det virker som mange jenter ikke vil bruke det begrepet?

Skrevet

Ellers, så syns jeg det er så fint at du som jente bruker ordet ronke om å onanere. Hvor skal ikke vi jenter også kunne si at vi ronker?? Jeg og sambo prater åpent om at vi begge ronker, men det virker som mange jenter ikke vil bruke det begrepet?

Ja, og med god grunn... begrepet "å runke" betyr å onanere - for MENN. Det har sannsynligvis slektskap til ordet rugge (rokke, lee), uansett er det feil å bruke det om kvinner!

:)

Gjest søndags-gjest
Skrevet

Ja, og med god grunn... begrepet "å runke" betyr å onanere - for MENN. Det har sannsynligvis slektskap til ordet rugge (rokke, lee), uansett er det feil å bruke det om kvinner!

:)

"nyibyen", jeg syns det er greit for begge kjønn å bruke det mer folkelige begrepet runke om å onanere. Ordet er såpass dekkende, at det fint kan brukes av begge kjønn. Mer jålete bør heller ikke vi jenter å være om dette temaet.

Den mest vanlige når folk onanerer er at de gnir handa si rytmisk mot kjønnsorganet, for å få orgasme. Gjør ikke ting vanskeligerer enn de er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...