AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #1 Skrevet 20. august 2015 Tenkte å gå på theateret/musikalen til jul - og da barna ikke har hørt om/på dette før så tenkte jeg å forberede på best mulig måte. Finnes den som bok/eventyr? Hvis ikke - hvordan forberede barna slik at det blir mest mulig interessant? Takkenemmelig for tips! :-) Anonymous poster hash: 733ab...fe7
Amarone Skrevet 21. august 2015 #2 Skrevet 21. august 2015 Da jeg var liten hadde vi den på vinyl hjemme. I dag finner du den på Spotify. :-) Bok aner jeg ikke om finnes, men sjekk på biblioteket?
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #3 Skrevet 21. august 2015 Er det nødvendig med store forberedelser til alt man skal gjøre? Forebereder dere barna for en kinotur med full research om filmen også? Anonymous poster hash: 76d79...0d9 9
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #4 Skrevet 21. august 2015 Vi har den på CD hjemme. Lurt å forberede barna, så de får mest mulig ut av forestillinga! Det koster jo tross alt litt... Det gjør mye at de har hørt sangene før, og gjenkjenner ting når de er på teateret. Vi så også på noen småklipp på youtube i ny og ne som forberedelse. Noe annet jeg merket meg da vi var der første gangen, var at neste gang skal barna mine også ha på seg nisseluer - det var nemlig svært vanlig blant publikum, fant jeg ut Anonymous poster hash: 1e002...f82
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #5 Skrevet 21. august 2015 Er det nødvendig med store forberedelser til alt man skal gjøre? Forebereder dere barna for en kinotur med full research om filmen også? Anonymous poster hash: 76d79...0d9 Jeg går ikke på konsert hvis jeg ikke kan sangene og kjenner til artisten(e). Anonymous poster hash: 60eee...2e9
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #6 Skrevet 21. august 2015 Jeg går ikke på konsert hvis jeg ikke kan sangene og kjenner til artisten(e).Anonymous poster hash: 60eee...2e9 Nei, og da kjøper man vel heller ikke billetter til den konserten? Velg noe barna allerede hører på hvis man skal på musikkarrangement. Anonymous poster hash: 5d2b1...b0d 1
Honey Dew Skrevet 21. august 2015 #7 Skrevet 21. august 2015 Tenkte å gå på theateret/musikalen til jul - og da barna ikke har hørt om/på dette før så tenkte jeg å forberede på best mulig måte. Finnes den som bok/eventyr? Hvis ikke - hvordan forberede barna slik at det blir mest mulig interessant? Takkenemmelig for tips! :-) Anonymous poster hash: 733ab...fe7 Du får kjøpt den på cd
MortenOslo Skrevet 21. august 2015 #8 Skrevet 21. august 2015 Nei, og da kjøper man vel heller ikke billetter til den konserten? Velg noe barna allerede hører på hvis man skal på musikkarrangement. Anonymous poster hash: 5d2b1...b0d Skjønner du ikke hvor idiotisk du fremstår? Hvem som har tråkket på deg i dag, så la det ikke gå utover TS som prøver å gjøre noe konstruktivt. Fremfor å fremstå som et destruktivt troll bak AB-kortet. Skjerpings.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå