AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #1 Skrevet 20. august 2015 Hei, jeg lurer på hvor lenge jeg kan ha en åpnet hvitvin i kjøleskapet ? Flaska har skrukork hvis det spiller en rolle. Anonymous poster hash: 68754...46d
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #2 Skrevet 20. august 2015 Hei, jeg lurer på hvor lenge jeg kan ha en åpnet hvitvin i kjøleskapet ? Flaska har skrukork hvis det spiller en rolle.Anonymous poster hash: 68754...46d 3-4 dager etter åpning Anonymous poster hash: ceab0...8b8
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #3 Skrevet 20. august 2015 Hei, jeg lurer på hvor lenge jeg kan ha en åpnet hvitvin i kjøleskapet ? Flaska har skrukork hvis det spiller en rolle.Anonymous poster hash: 68754...46d Holdbarhet Mange lurer på hvor lenge en vin er holdbar etter at den er åpnet. En kartong med vin holder seg fint i seks uker. Setter du den i kjøleskapet holder den seg ferskere lenger. Du kan fint sette rødvinen også i kjøleskapet. Litt avkjølt rødvin virker friskere. En halvtime i kjøleskapet er nok. En åpnet vinflaske har betydelig kortere holdbarhetstid, og bør drikkes opp i løpet av maksimum tre dager. http://www.arcus.no/no/vin/tips-om-vin/holdbarhet/ Anonymous poster hash: ceab0...8b8
Gjest Overrasket Skrevet 21. august 2015 #4 Skrevet 21. august 2015 Litt avhengig, men på 5. dagen vil man definitivt merke forringet smak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå