Gå til innhold

Elkjøp : Kun på lager i butikk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er inne å leter etter en fin LED TV. El kjøp har et bra utvalg på sin nettside med flere modeller lavtpriset. Mange av de har betegnelsen "kun på lager i butikk" og når jeg klikker så er det kanskje 2-3 steder i landet som har den.

Jeg har ringt el.kjøp men det er ikke mulig å få den tilsendt. Kun på lager i butikk, betyr at jeg må i den aktuelle butikk for å hente den. Jeg mistenker at El.kjøp liker å ha stort utvalg på netsiden, med ofte lavepriser, men i praksis ikke leverbart.

Anonymous poster hash: efaca...2fc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok.

Anonymous poster hash: 75ebc...a1d
Skrevet

Ok? Hva var egentlig poenget med denne tråden?

Anonymous poster hash: bcfcf...21e

Skrevet

De har jo ikke mulighet for å ha alt på lager og om det er utsolgt fra leverandøren så er det sånn det er :/

Men kan du ikke ringe å høre om de kan tilby deg en alternativ vare til samme pris? :)

Skrevet

Her er et eksempel :

http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/tv/UE48HU7505XXE/samsung-48-3d-smart-led-tv-ue48hu7505xxe#tab-store-availability-trigger

Den er kun på lager i Måløy, ikke mulig å få kjøpt den av El.kjøp. Jeg har ikke mulighet til å dra til Sogn og Fjordane.

Anonymous poster hash: efaca...2fc

Da får du kjøpe en annen tv...

Anonymous poster hash: 141ef...c44

Skrevet

Skjønner TS godt. Er jo som oftest billigere på nettet enn i butikk, de reklamerer for det på nettbutikken men har det ikke på nett. Man må derfor til butikk og kjøpe det dyrere. Lureri

Anonymous poster hash: 19dbb...794

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...