AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #1 Skrevet 20. august 2015 Jeg er inne å leter etter en fin LED TV. El kjøp har et bra utvalg på sin nettside med flere modeller lavtpriset. Mange av de har betegnelsen "kun på lager i butikk" og når jeg klikker så er det kanskje 2-3 steder i landet som har den. Jeg har ringt el.kjøp men det er ikke mulig å få den tilsendt. Kun på lager i butikk, betyr at jeg må i den aktuelle butikk for å hente den. Jeg mistenker at El.kjøp liker å ha stort utvalg på netsiden, med ofte lavepriser, men i praksis ikke leverbart. Anonymous poster hash: efaca...2fc
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #2 Skrevet 20. august 2015 Her er et eksempel : http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/tv/UE48HU7505XXE/samsung-48-3d-smart-led-tv-ue48hu7505xxe#tab-store-availability-trigger Den er kun på lager i Måløy, ikke mulig å få kjøpt den av El.kjøp. Jeg har ikke mulighet til å dra til Sogn og Fjordane. Anonymous poster hash: efaca...2fc
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #3 Skrevet 20. august 2015 Ok. Anonymous poster hash: 75ebc...a1d
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #4 Skrevet 21. august 2015 Ok? Hva var egentlig poenget med denne tråden? Anonymous poster hash: bcfcf...21e
Lutten Skrevet 21. august 2015 #5 Skrevet 21. august 2015 De har jo ikke mulighet for å ha alt på lager og om det er utsolgt fra leverandøren så er det sånn det er :/ Men kan du ikke ringe å høre om de kan tilby deg en alternativ vare til samme pris?
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #6 Skrevet 22. august 2015 Her er et eksempel : http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/tv/UE48HU7505XXE/samsung-48-3d-smart-led-tv-ue48hu7505xxe#tab-store-availability-trigger Den er kun på lager i Måløy, ikke mulig å få kjøpt den av El.kjøp. Jeg har ikke mulighet til å dra til Sogn og Fjordane. Anonymous poster hash: efaca...2fc Da får du kjøpe en annen tv... Anonymous poster hash: 141ef...c44
AnonymBruker Skrevet 23. august 2015 #7 Skrevet 23. august 2015 Skjønner TS godt. Er jo som oftest billigere på nettet enn i butikk, de reklamerer for det på nettbutikken men har det ikke på nett. Man må derfor til butikk og kjøpe det dyrere. Lureri Anonymous poster hash: 19dbb...794
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå