AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #1 Skrevet 20. august 2015 Etter en tvungen avslutning (blåskjerm) reagerer ikke lenger den trådløse musen eller tastaturet i Windows, selv om maskinen starter som normalt. Feilen er ikke ved selve produktene (fra logitech), de virker fint i sikkermodus. Driverene skal være oppdaterte. Maskinen er ikke oppdatert til Windows 10. Noen ideer om hvordan jeg kan løse dette?Anonymous poster hash: 4ab8f...361
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #2 Skrevet 21. august 2015 Ingen?Anonymous poster hash: 4ab8f...361
-Jiinxs- Skrevet 21. august 2015 #3 Skrevet 21. august 2015 (endret) Jeg hadde avinstallert og så installert driverene/software på nytt. Endret 21. august 2015 av -Leon-
Lutetium 71 Skrevet 23. august 2015 #4 Skrevet 23. august 2015 Etter en tvungen avslutning (blåskjerm) reagerer ikke lenger den trådløse musen eller tastaturet i Windows, selv om maskinen starter som normalt. Feilen er ikke ved selve produktene (fra logitech), de virker fint i sikkermodus. Driverene skal være oppdaterte. Maskinen er ikke oppdatert til Windows 10. Noen ideer om hvordan jeg kan løse dette?Anonymous poster hash: 4ab8f...361 Enhetsbehandling > finn tastaturet ditt, trykk 'delete' Restart Da vil pcen oppdage tastaturet ditt på nytt og reinstallere driverne .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå