Magician Skrevet 20. august 2015 #1 Skrevet 20. august 2015 Har ikke helt funnet ut hvor jeg kunne spørre noen om dette så prøvde kvinneguiden siden faktisk flertallet her inne er kvinner. Det er kanskje et litt rart spørsmål men lurer på hva dere syntes om det?. Jeg har ikke så utrolig lyst på unger selv derfor vil jeg gjerne finne en dame som enten har unger fra før eller er gravid. Helst har unger fra før gjerne en eller to så hun er ferdig med den biten. Kan jo hende jeg skifter mening en gang men tror ikke jeg kommer til det da. Er i en alder der jeg er klar for å etablere meg. Men er jo ikke akkurat disse damene man gjerne treffer en tur ute på byen eller tilfeldig. Jeg har ihvertfall ikke det. Så da har jeg noen spørsmål til det jeg skrev. 1. Er dette rart å føle slik?. 2. Hvor finner jeg damer som er gravid/har unger ( helst har unger fra før) og som er ferdig med den biten?. 3. Hva bør jeg se opp for i et eventuelt tilfelle jeg skulle treffe en slik dame?. Takk for alle svar. 1
Gjest Faerunpedia Skrevet 20. august 2015 #2 Skrevet 20. august 2015 Hvorfor satser du ikke på en kvinne som ikke ønsker barn istedet? Har litt problemer med logikken din i forhold til å date en gravid dame.
Magician Skrevet 20. august 2015 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2015 Det hadde selvsagt vært det beste men de finner jeg ihvertfall aldri. Det er jo hoved problemet.
Sandie Skrevet 20. august 2015 #4 Skrevet 20. august 2015 Det er mange alenemødre på Møteplassen ihvertfall.Jeg laget profil for en kompis forleden,og så at flere av damene der inne ikke ønsker seg flere barn. 1
Magician Skrevet 20. august 2015 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2015 Det er mange alenemødre på Møteplassen ihvertfall.Jeg laget profil for en kompis forleden,og så at flere av damene der inne ikke ønsker seg flere barn. Aldri brukt dating sider før, foretrekker å møte i virkeligheten. Men kanskje jeg skal gi det en sjanse. Hvor gamle er disse damene du snakker om sånn ca?. Jeg er 25 selv.
Sandie Skrevet 20. august 2015 #6 Skrevet 20. august 2015 Aldri brukt dating sider før, foretrekker å møte i virkeligheten. Men kanskje jeg skal gi det en sjanse. Hvor gamle er disse damene du snakker om sånn ca?. Jeg er 25 selv. I alderen 25-30 var det endel.Du kan jo bare foreslå å møtes ganske raskt.Mange foretrekker også det, framfor å skrive lenge frem og tilbake. 2
Maleficenta Skrevet 20. august 2015 #7 Skrevet 20. august 2015 Har ikke helt funnet ut hvor jeg kunne spørre noen om dette så prøvde kvinneguiden siden faktisk flertallet her inne er kvinner. Det er kanskje et litt rart spørsmål men lurer på hva dere syntes om det?. Jeg har ikke så utrolig lyst på unger selv derfor vil jeg gjerne finne en dame som enten har unger fra før eller er gravid. Helst har unger fra før gjerne en eller to så hun er ferdig med den biten. Kan jo hende jeg skifter mening en gang men tror ikke jeg kommer til det da. Er i en alder der jeg er klar for å etablere meg. Men er jo ikke akkurat disse damene man gjerne treffer en tur ute på byen eller tilfeldig. Jeg har ihvertfall ikke det. Så da har jeg noen spørsmål til det jeg skrev. 1. Er dette rart å føle slik?. 2. Hvor finner jeg damer som er gravid/har unger ( helst har unger fra før) og som er ferdig med den biten?. 3. Hva bør jeg se opp for i et eventuelt tilfelle jeg skulle treffe en slik dame?. Takk for alle svar. Eh du er klar over at blir du sammen med en dame som har unge fra før eller er gravid så må du ta hele pakken. Altså ta del i barnas liv i form av stefarrollen? 4
Tibbie Skrevet 20. august 2015 #8 Skrevet 20. august 2015 Det kan da ikke være vanskelig å finne en dame med barn i disse dager? Ta deg en tur på byen (kanskje ikke retrostedene), så finner du nok ei ung mamma 1
Gjest O.G. Skrevet 20. august 2015 #9 Skrevet 20. august 2015 Var det ikke nettopp en gravid dame som laget en tråd om å treffe drømmemannen? Kanskje TS er ham.
Maleficenta Skrevet 20. august 2015 #10 Skrevet 20. august 2015 Er det kun jeg som reagerer på at ts tror han kan gi faen i barna til damen? Er ikke noe sjakktrekk å date en dame med barn om man ikke vil ha barn 4
Magician Skrevet 20. august 2015 Forfatter #11 Skrevet 20. august 2015 Var det ikke nettopp en gravid dame som laget en tråd om å treffe drømmemannen? Kanskje TS er ham. Det er desidert ikke meg. Har aldri vært inne på kvinneguiden før. Men allerede fått noen gode tilbake meldinger på tråden så skal prøve det nett datingen. Eh du er klar over at blir du sammen med en dame som har unge fra før eller er gravid så må du ta hele pakken. Altså ta del i barnas liv i form av stefarrollen? Det er jeg fult klar over. Går veldig godt med smårollinger men vil bare ikke ha en selv=). Vet jo aldri som jeg sa tidligere men er ganske sikker på at jeg ikke vil ha selv. Høres sikkert veldig rart ut men slik er det nå. 2
Maleficenta Skrevet 20. august 2015 #12 Skrevet 20. august 2015 Det er desidert ikke meg. Har aldri vært inne på kvinneguiden før. Men allerede fått noen gode tilbake meldinger på tråden så skal prøve det nett datingen. Det er jeg fult klar over. Går veldig godt med smårollinger men vil bare ikke ha en selv=). Vet jo aldri som jeg sa tidligere men er ganske sikker på at jeg ikke vil ha selv. Høres sikkert veldig rart ut men slik er det nå. De blir jo dine barn selv om de ikke biologisk blir dine.. 3
Magician Skrevet 20. august 2015 Forfatter #13 Skrevet 20. august 2015 Er det kun jeg som reagerer på at ts tror han kan gi faen i barna til damen? Er ikke noe sjakktrekk å date en dame med barn om man ikke vil ha barn Har da absolutte ingen planer om å gi faen i barna. Nå syntes jeg du hopper til konklusjoner jeg ikke har skrevet. Du tar veldig feil. Er bare jeg ikke vil ha selv. 1
Gjest O.G. Skrevet 20. august 2015 #14 Skrevet 20. august 2015 Det er desidert ikke meg. Har aldri vært inne på kvinneguiden før. Men allerede fått noen gode tilbake meldinger på tråden så skal prøve det nett datingen. Jeg mente du kanskje var drømmemannen hennes.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #15 Skrevet 20. august 2015 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=963018&page=1Anonymous poster hash: 2cf3f...ccc
Maleficenta Skrevet 20. august 2015 #16 Skrevet 20. august 2015 Har da absolutte ingen planer om å gi faen i barna. Nå syntes jeg du hopper til konklusjoner jeg ikke har skrevet. Du tar veldig feil. Er bare jeg ikke vil ha selv. Men hva er forskjellen på om det blir dine biologiske barn eller ei? Jobben blir da den samme??!! 4
Magician Skrevet 20. august 2015 Forfatter #17 Skrevet 20. august 2015 De blir jo dine barn selv om de ikke biologisk blir dine.. Det kommer jo helt ann på situasjonene da. I noen tilfeller har ikke kvinnen kontakt med barna faren og da ville jo jeg selvsagt hoppet inn og vært faren til denne/de ungene med en gang. Men når det er en annen far tilstede som eller en annen situasjon så ville jo jeg selvsagt tatt del i ungenes værdag osv men jeg vil da ikke kunne erstatte den ekte faren og det ville ikke vært min intensjon heler i akkurat den spesifikke situasjonen. Tror jeg kanskje skulle formulert litt bedre for tror du misforstår litt.
Magician Skrevet 20. august 2015 Forfatter #18 Skrevet 20. august 2015 Men hva er forskjellen på om det blir dine biologiske barn eller ei? Jobben blir da den samme??!! Det vet jeg ikke svaret på det er derfor det kanskje høres litt rart ut. Men jeg vil bare ikke ha unger selv. Er bare slik jeg føler det.
Magician Skrevet 20. august 2015 Forfatter #19 Skrevet 20. august 2015 Jeg mente du kanskje var drømmemannen hennes. Kanskje det kanskje det, men hensikten er jo ikke å sjekke opp her da. Ville bare forhøre meg litt og høre litt hva dere syntes og spørre etter rådgivning. Men for all del skal sjekke det ut haha;).
Unagi Skrevet 20. august 2015 #20 Skrevet 20. august 2015 Jeg vil ikke ha barn og vil helst funnet en mann som ikke vil ha barn men det er vanskelig. Så jeg ser problemet ditt ts. Hvis jeg finner en mann som har barn fra før og ikke vil ha flere så er det forsåvidt greit, men det beste hadde vært å funnet noen uten barn som ikke vil ha barn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå