AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #1 Skrevet 20. august 2015 Fikk plutselig lyst på noe søtt, kom på at jeg hadde litt is igjen i fryseren. Jippi tenkte jeg. Gikk så for å disket opp ei skål med is, siste isen jeg hadde igjen. Vanilje og jordbær, fikk skrapet ut de siste skjeene med vaniljeis, jordbærisen gikk i søpla. Sjokolade, jeg må ha sjokolade. Fikk klemt på en god dose sjokolade som stivner på isen, yummy. Men det manglet noe, o'boy! Det må jeg ha, 4 store skjeer med o'boy, litt mye.. men det går. Det mangler noe... ferske jordbær og krem, Mmm. Fader da kontoen er tom og jeg har ikke noe jordbær, men krem er godt. Fløte! Jeg har fløte, må jo ha litt sukker i kremen. 1.. 2.. 3.. 4.. fuck it jeg tømmer oppi til det lager gnisselyd i stålbollen. 1, 2, 3.. jaja får bare ta alt da. 3dl med fløte blir en haug med krem. Setter meg ned i godstolen og setter på Avengers på DVD. Kose tid om kvelden er ikke verst. Fire spiseskjeer og jeg måtte løpe til badet, spydde så det rant utav meg. Alt for mye sukker. Aldri igjen. Aldri! snipp snapp snute, og jeg er nå tom for fløte, sukker og is og sitter igjen med den mageknipen. FML. Jeg er vokst opp med 4 søsken, og det var alltid noen som tok den siste o'boyen, siste isen, siste kremen. Flyttet ut for meg selv i forrige uke, så nå har jeg hele isen for meg selv, hele bollen med krem for meg selv. Men det er vist mulig å få for mye av det gode Anonymous poster hash: 2987f...bb2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #2 Skrevet 20. august 2015 God bedringklem Anonymous poster hash: a029c...839
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå