Hoppetaujenta Skrevet 20. august 2015 #1 Skrevet 20. august 2015 Jeg har brukt noe for lenge siden som jeg ikke husker hva heter lengre, men jeg er på jakt etter "noe" som altså renser ansiktshuden litt. Jeg husker at det skulle smøres tynt på huden, så tok jeg på litt vann på fingrene og masserte opp et skum i ansiktet og masserte litt til, for deretter å skylle alt av med vann etter fem minutters massasje, så tok jeg på en slags tonic etterpå. De hørte sammen de produktene. Vet noen av dere om noe merke som kunne ligne, eller være noe for meg?
mereo Skrevet 21. august 2015 #2 Skrevet 21. august 2015 Høres nesten som om du prøvde Biotherm sin ene rens, men det finnes mye på markedet som har samme funksjonen (ikke alle som skummer vel og merke). Toner/tonic ville jeg valgt noe i forhold til hudtype du har. 1
Hoppetaujenta Skrevet 21. august 2015 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2015 Takk. Jeg får ta meg en tur i en butikk og sjekke.
mereo Skrevet 21. august 2015 #4 Skrevet 21. august 2015 Må det forøvrig være en skummende rens? Jeg har vært strålende fornøyd med denne. http://www.lookfantastic.com/oskia-renaissance-cleansing-gel-100ml/10960901.html 1
Mkay87 Skrevet 21. august 2015 #5 Skrevet 21. august 2015 Jeg er godt fornøyd med Linda Johansen sine produkter 2
mereo Skrevet 21. august 2015 #6 Skrevet 21. august 2015 Jeg er godt fornøyd med Linda Johansen sine produkter Har ikke prøvd alt derfra, men de produktene jeg har prøvd har vært bra synes jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå